כיצד למנף עקרונות פסיכולוגיים פשוטים לשדרוג ביצועי מודעות הפרסום שלכם

ע״י | בלוג | אין תגובות

עקרונות פסיכולוגיים בשירות מודעות פרסומיות – איך עושים זאת?

ההתנהגות האנושית מבוססת על עקרונות פסיכולוגיים מוכרים וידועים. על אף שרובנו לא נודה בכך כאינדיבידואלים, ההתנהגות האנושית הוא עניין שקל מאוד לצפות ולהשפיע עליו, כל עוד מיישמים את העקרונות המתאימים בצורה הנכונה ובעיתוי המתאים. חקר הפסיכולוגיה בהקשר השיווקי הוא אינו דבר חדש. שימוש ברגשות כמניע לקבלת החלטות היא פרקטיקה המיושמת על ידי אנשי שיווק ומכירות מאז שחר ימי הפרסום, והדברים נכונים גם בעולם השיווק באינטרנט. לפוסט המלא

--------------------------------------------------->