אסטרטגיית קהל יעד – פיסת הפאזל החסרה בקמפיין שיווק דיגיטלי מושלם

ע״י | בלוג | אין תגובות

כולנו כבר יודעים שרימרקטינג הוא כלי רב עוצמה לחיבור, ולחיבור מחדש, עם קהלי יעד אונליין, ובמיוחד עם אלו שכבר היו קרובים להמרה וביצוע עסקה לפני שלקחו צעד אחורה ברגע האחרון. אבל רימרקטינג זה הרבה יותר מהתמודדות עם עגלות קניה שננטשו רגע לפני התשלום – המדובר בכלי שיווקי בעל חשיבות ממעלה ראשונה בכל הקשור לשיווק דיגיטלי אונליין. לפוסט המלא

--------------------------------------------------->