תפריט

בניית נוכחות שיווקית ב-8 מהלכים מרכזיים

כל הכבוד לך, הגעת לחלק השלישי והאחרון בסדרה המקיפה שלנו על בניית נוכחות חיובית אפקטיבית עבור כל עסק או אדם ברשת. במידה ופספסת את שני הפרקים הראשונים, תוכלו להתחיל כאן, להמשיך לפרק השני ולסיים בפוסט הזה. מטרת הפוסט השלישי והמסכם הוא להסביר כיצד בונים נוכחות שיווקית ב-8 מהלכים מרכזיים:

בניית נוכחות אונליין – התשתית הפונקציונלית

מספר המשתמשים ברשת האינטרנט העולמית נושק ל-4 מיליארד נכון ליוני 2017, מתוכם כ-1.8 מיליארד משתמשים, ביצעו לפחות עסקת רכישה אחת אונליין. בבניית הנוכחות שלכם ברשת, אתם לא צריכים להגיע לכל 4 המיליארדים, אבל אתם בהחלט רוצים להגיע כמה שיותר רחוק מול קהל היעד שלכם, ולעשות את זה כמה שיותר נכון ואפקטיבי, כדי שתוכלו למצות את …

בניית נוכחות אונליין – התשתית הפונקציונלית לקריאה »

בניית נוכחות אונליין – מה זה אומר ואיך עושים את זה?

בניית נוכחות אונליין הוא תהליך רציף ומתמשך הדורש עבודה קשה ומחויבות לתוצאות. 'נוכחות אונליין' הוא למעשה הביטוי המשקף את הנראות שלכם ברשת, את היקף החשיפה שלכם לקהל היעד ואת האופן בו אתם מציגים את עצמכם ובו מזהים אתכם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

המדריך המלא – איך להגיע למקום הראשון ביוטיוב תוך 30 יום

"להגיע למקום הראשון בתוצאות החיפוש זה קלי קלות" – זאת כמובן אמירה חסרת שחר, שלא רק מעלה גיחוך אלא יכולה גם לעצבן את רובנו. אחרי שנים של עבודה בתעשיית החיפוש באינטרנט, אנחנו בהחלט יכולים לומר שדירוג האתר שלכם במקום הראשון בגוגל היא משימה קשה ומורכבת. אבל מה לגבי המקום הראשון ביוטיוב? ובכן, במקרה הזה, כנראה …

המדריך המלא – איך להגיע למקום הראשון ביוטיוב תוך 30 יום לקריאה »

9 טיפים מוכחים למשיכת יותר עוקבים ברשתות חברתיות

בואו פשוט נודה בכך ונניח את זה מאחורינו… כולנו טוענים שלא ממש אכפת לנו כמה עוקבים יש לנו ברשתות חברתיות… אבל לכולנו דווקא כן אכפת. אם אתם אנשי שיווק מקצועיים ומפוכחים, אתם בוודאי יודעים שמספר העוקבים אחריכם, לא משקף את הערך האמיתי של החשבון עבורכם, אבל בו בזמן אתם גם יודעים, שכמות גדולה של עוקבים …

9 טיפים מוכחים למשיכת יותר עוקבים ברשתות חברתיות לקריאה »

אסטרטגיית קהל יעד – פיסת הפאזל החסרה בקמפיין שיווק דיגיטלי מושלם

כולנו כבר יודעים שרימרקטינג הוא כלי רב עוצמה לחיבור, ולחיבור מחדש, עם קהלי יעד אונליין, ובמיוחד עם אלו שכבר היו קרובים להמרה וביצוע עסקה לפני שלקחו צעד אחורה ברגע האחרון. אבל רימרקטינג זה הרבה יותר מהתמודדות עם עגלות קניה שננטשו רגע לפני התשלום – המדובר בכלי שיווקי בעל חשיבות ממעלה ראשונה בכל הקשור לשיווק דיגיטלי …

אסטרטגיית קהל יעד – פיסת הפאזל החסרה בקמפיין שיווק דיגיטלי מושלם לקריאה »

יותר תוכן, פחות טראפיק

יותר תוכן, פחות טראפיק – יכול להיות שהגזמנו? הביטוי 'התוכן הוא המלך' הוא ביטוי המפתח של אנשי SEO, המעודדים יצירה של עוד ועוד תוכן במטרה להפוך אתרים רזים לאתרים רחבי ידיים, באמצעות ריצופם בטקסט, לרוב כפול, מיותר ובעל ערך מוטל בספק. עם השנים, למדו אותם אנשי SEO להתעדן עם תוכן מעט יותר איכותי, בעיקר בעקבות עדכוני …

יותר תוכן, פחות טראפיק לקריאה »

7 דרכים להמרת מבקרים באתר – למבקרים רשומים

100,000 מבקרים באתר הוא נתון שכל בעל אתר ישמח לקבל, אלא שאם שיעור ההמרה באתר שלכם נמוך, תנועה רחבה זו אל האתר לא תוסיף לכם ערך רב. טראפיק הוא נתון חשוב שממנו מתחילה פעילות ההמרה, אך התמקדות בהמרת מבקרים ללקוחות משלמים היא קריטית לא פחות, ובמובנים רבים גם יותר. כדי לסייע לכם להשיג את המטרה …

7 דרכים להמרת מבקרים באתר – למבקרים רשומים לקריאה »

להופיע מעל המקום הראשון

הדירוג במקום הראשון בדף תוצאות החיפוש של גוגל הוא חלום רטוב – הגביע הקדוש של עולם ה-SEO. יחד עם זאת, אם אתם מתנהלים בשוק תחרותי מאוד, כיבוש המקום הראשון עשוי לדרוש מכם השקעה רבה ומאמץ רב. אין בכך כדי לומר שאתם לא אמורים לבצע את ההשקעה הנדרשת, אך למה להסתפק במקום הראשון אם יש ״קיצור …

להופיע מעל המקום הראשון לקריאה »

לכבוש את המיקום הראשון בחיפוש התמונות של גוגל ב-5 צעדים פשוטים

אם ביקרתם לאחרונה בדף תוצאות החיפוש של גוגל, בוודאי הבחנתם בכך שתיבות התקציר עברו שינוי קטן. בעוד שבעבר, לו הדף שלכם נבחר להופיע בתיבת התקציר, גם התמונה לתיבה הייתה נשלפת מאותו הדף, הרי שהיום התמונה שתוצג בתיבה תהיה התמונה שמדורגת כמספר 1 בחיפוש תמונות.

אתם בפנים?

אנחנו מפרגנים בעדכונים ששווים לכם כסף.

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו