אילו שירותים מציע משרד פרסום דיגיטלי והאם הוא עדיף על פני מי שמתמחה בתחום אחד בלבד?

יש שחשבו שעם כניסת האינטרנט לחיינו, נוכל כולנו לפרסם את העסק ישירות מהמחשב בבית וכולם רק ישבו וימתינו למוצא פינו כדי לדעת מה כדאי לקנות או להזמין אצלנו. את המציאות בפועל כולנו מכירים, וכל עסק שמתנהל כיום באמצעות האינטרנט או נעזר בו בכדי לקדם את עצמו, מבין היום שזה פשוט לא עובד אם לא עושים את זה נכון, אם לא עושים את זה בצורה מקצועית ואם לא עושים את זה טוב לפחות כמו המתחרים.

את בדיוק הסיבה שכל פעילות שיווק, פרסום או קידום במרחב האינטרנט והמובייל, חייבת להתבצע בליווי משרד פרסום דיגיטלי. מדוע, אילו שירותים הוא מספק ומיהו המשרד הנכון לכם? על כך בשורות הבאות.

מדוע אתם זקוקים לשירותיו של משרד פרסום דיגיטלי?

כשכל אחד יכול להדליק את המחשב בבית ולפתוח חשבון מפרסם בפלטפורמות הפרסום הגדולות ביותר בעולם (פייסבוק, גוגל, אינסטגרם וכן הלאה), הטענה שהדרך הנכונה ביותר עבורכם לפרסם את העסק באינטרנט היא דרך משרד פרסום דיגיטלי, היא טענה שדורשת הסבר. וההסבר הוא פשוט מאוד – פרסום הוא מקצוע המבוסס על עקרונות מקצועיים, על כלים מקצועיים, על ידע מקצועי ועל טכניקות ומתודולוגיות מקצועיות שצריך ללמוד אותן, להכיר אותן ולדעת ליישם אותן בעולם האמיתי. הפרסום היה כך מאז ומעולם, הוא כך היום והוא ימשיך להיות כך לנצח.

בעבר, בכדי לפרסם את העסק, היה עלינו להשקיע הון עתק בפרסום ברדיו, בטלוויזיה או בעיתון. פתאום אנחנו יכולים לקנות שטח פרסום בפלטפורמות הפרסום הגדולות ביותר בעולם, עם תקציב של 20 שקלים ליום… וזהו בעצם ההבדל העיקרי בין אז להיום – היום פלטפורמות הפרסום הגדולות דואגות, מסיבות ברורות עבורן, שאנחנו בעלי העסקים, נוכל לזרוק את הכסף שלנו אל תוך מדורת הפרסום בקלות ובמהירות, בלי שום קשר להצלחה.

אם אתם רוצים שהפרסום שלכם גם יצליח ויביא את התוצאות הנדרשות, אתם צריכים לפעול על פי עקרונות הפרסום המקצועיים שיבדלו אתכם מעוד מאות מפרסמים בענף שלכם, ואת זה יכול לעשות למענכם אך ורק משרד פרסום דיגיטלי.

מהם השירותים שמספק משרד פרסום דיגיטלי?

משרד פרסום דיגיטלי הוא הפונקציה המקצועית שמטפלת בכל הנושא של פרסום באינטרנט ובמובייל, וככזה אמור משרד פרסום דיגיטלי להציע לא רק שירות אחד או שניים בתחום הפרסום באינטרנט, אלא סט שלם של שירותים המיועדים לתמוך כולם בהשגת יעדי הפרסום והמטרות העסקיות הרלוונטיות של העסק, ובכלל זה:

  • אסטרטגיית דיגיטל – שירות מפתח חשוב וקריטי, המיועד לבניית האסטרטגיה השיווקית והפרסומית של העסק במרחב הדיגיטלי – החזון, הדרך, הערכים, המסרים, היעדים וכן הלאה
  • בניית אתרים – שירות המיועד לבניית אתרים החל משלב התכנון, דרך שלב העיצוב ובניית חוויית המשתמש UI/UX וכלה בבניית האתר בפועל והעלאתו לשרת אינטרנט מהיר
  • קידום אתרים אורגניקידום האתר במנוע החיפוש של גוגל במטרה להציב את האתר בתוצאות החיפוש הראשונות סביב ביטויי המפתח הרלוונטיים לעסק
  • קידום ממומן PPC – קידום האתר באמצעות מודעות פרסומת ממומנות במודל Pay per Click
  • שיווק בסושיאל מדיה – שירות המיועד לבנות לעסק נוכחות דיגיטלית באמצעות פעילות שיווק אפקטיבית ורציפה במרחב החברתי של פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין ויוטיוב
  • מיתוג ועיצוב גרפי – תכנון ובניית הקונספט העיצובי שילווה את העסק בכל ההתנהלות שלו מול העולם, ובכלל זה פלטת צבעים, לוגו, פונט, קונספטים גרפיים לפרינט ולדיגיטל וכדומה
  • פיתוח אפליקציות – תכנון, עיצוב, בנייה וקידום של אפליקציות מובייל המיועדות לשרת את מטרות ויעדי העסק

למה דווקא משרד פרסום דיגיטלי?

אחרי שאמרנו את כל זה, ייתכן שמסיבות תקציביות, מסיבות של חוסר ידע או מכל סיבה אחרת, החלטתם לקחת על עצמכם חלק מפעילויות הקידום והפרסום של העסק באינטרנט, ולהשלים את כל השאר בסיוע אנשי מקצוע או חברות קטנות המתמחות בתחום ספציפי אחד או שניים בלבד. מסתבר שזהו אחד המודלים השכיחים ביותר להתנהלות בעלי עסקים בזירת הפרסום הדיגיטלית, וזאת גם כנראה הסיבה שרובם המכריע של אותם בעלי עסקים לא מצליחים להרים את פעילות הפרסום שלהם לשום מקום משמעותי.

בהיבט זה חשוב להבין דבר פשוט – חשיפה, מודעה, סלוגן, מאמר תוכן, ביטוי מפתח או תמונה, כל אלה הם רק רכיבים קטנים בתוך מהלך פרסום אפקטיבי, ואי אפשר להישען על אף אחד מהם שייקח אותנו אל היעד אליו אנו רוצים להגיע. פרסום הוא מהלך כולל שצריך להתנהל באמצעות שורה של כלים במקביל ועל פני שורה של ערוצים במקביל. מהלך הפרסום צריך להיות נכון וקוהרנטי מבחינה גרפית, מבחינה טקסטואלית, מבחינה רעיונית, מבחינה אסטרטגית ומבחינה פרקטית. את כל אלה לא יכול להציע לכם גורם מקצועי שמתמחה בתחום ספציפי אחד או שניים, כמו קידום אורגני או PPC בלבד.

אם אתם באמת רוצים לקחת את העסק שלכם קדימה, אם אתם רוצים להוציא את המקסימום מהכסף שלכם, מהזמן שלכם ומהמאמץ שלכם, אתם חייבים משרד פרסום דיגיטלי לצידכם. זה היה נכון לפני עידן האינטרנט וזה נכון באותה מידה גם בעידן הזה.