אתר המופיע בראש תוצאות החיפוש מרוויח יותר לקוחות
גלו כיצד שימוש בכוחו של גוגל יכול להזרים יותר גולשים פוטנציאליים לעסק שלכם
חייגו עכשיו: 072-338-4444חייגו עכשיו: 072-338-4444 השאירו פרטיםהשאירו פרטים
אתר המופיע בראש תוצאות החיפוש מרוויח יותר לקוחות
גלו כיצד שימוש בכוחו של גוגל יכול להזרים יותר גולשים פוטנציאליים לעסק שלכם
חייגו עכשיו: 072-338-4444חייגו עכשיו: 072-338-4444 השאירו פרטיםהשאירו פרטים
גם העסק שלך יכול לקבל יותר לקוחות ממנועי החיפוש
האם האתר שלך מייצר הכנסות לעסק? קידום אורגני יוצר מצב שבו האתר שלך מופיע גבוה בתוצאות החיפוש כאשר גולשים מחפשים את המוצר או השירות שלך. ככל שהאתר שלך מופיע בתוצאה גבוהה יותר, כך עולה הסיכוי שהגולש יקליק עליו ובסופו של התהליך יהפוך ללקוח.
מסה מדיה מציעה פתרונות SEO מתקדמים עבור בעלי עסקים מכל התחומים. באמצעות שילוב של טכנולוגיה, ניסיון ובדיקות מתמשכות – יש באפשרותינו להשיג תוצאות נפלאות באופן שיטתי.
אני רוצה לקדם את האתר שליאבל האמת היא, שהאתר שלך לא שונה בהרבה מהאתרים שנמצאים היום בעמוד הראשון. הסיבה לחוסר ההצלחה, טמונה כמעט תמיד במקדם עצמו, בתקציב ובזמן שעמדו לרשותו.
הפקדת עבודת הקידום בידי מקדם אתרים מנוסה עם הצלחות מוכחות, אשר יודע לתמחר את הפרויקט בצורה נכונה ולבצע תיאום ציפיות ריאלי לתוצאות, יכולה לעשות פלאים לעסק שלך.
בעלי עסקים רבים חוששים מתחום ה-SEO או חושבים שקידום אתרים בגוגל לא באמת עובד. יש כאלו שאף ירחיקו לכת ויאמרו שמדובר באחיזת עיניים ותו לא.
התפיסה השגויה הזו לא מגיעה יש מאין. הם ניסו לקדם את האתר שלהם בעבר אבל נכשלו, לפעמים יותר מפעם אחת. כל ניסיון כזה היה גם כרוך בהרבה זמן וכסף שירדו לטמיון. אני מבין, זאת הרגשה נורא מתסכלת.
אנו מגדילים את ההכנסות של הלקוחות שלנו
באופן משמעותי באמצעות הקידום האורגני
איך אנחנו עושים את זה?
אופטימיזציה מלאה לפי הנחיות גוגל, הכוללת סידור האתר שלך מבחינה טכנית והתאמתו בצורה אידיאלית לביטויים המקודמים – אנחנו עוברים על כל האתר ועושים את מה שצריך כדי לגרום לגוגל להתאהב באתר שלך.
מחקר מילים ומתחרים
ביצוע חקר מילות מפתח אסטרטגי ולימוד המתחרים בתחומך מאפשר לנו לחשוף את העסק שלך מול קהל היעד הכי גדול וממוקד. מילות החיפוש הן היסודות עליהם נבנת עבודת הקידום. מחקר יסודי ומיפוי נכון של מילות המפתח הוא קריטי להצלחת הפרוייקט.
בניית מערך קישורים איכותי אל האתר שלכם
קישורים מאתרים חיצוניים משמשים כהצבעות אמון באתר. ככל שיש לך יותר הצבעות אמון מאתרים סמכותיים ורלוונטים לתחום שלך, כך עולה גם האמון שנותן גוגל באתר שלך והמיקומים מטפסים בהתאם. ברשותנו רשת אתרים איכותית המונה מאות אתרים ותיקים וחזקים מכל התחומים אשר משמשת אותנו לקידום לקוחותינו.
הגדלת החשיפה ונראות המותג ברשת על ידי כתיבה מקצועית ופרסום תכנים באתר שלך ובמקומות אסטרטגיים ברחבי הרשת. התכנים שלנו תמיד אינטראקטיביים ומניעים לפעולה על מנת שלא תפספס אף לקוח.
5 דברים טובים שיצאו לך מקידום אורגני מוצלח
✅ תקבל פניות מאנשים שמחפשים את העסק שלך בזמן אמת וזקוקים לשירות שלך
✅ כמות הלידים הנוכחית שלך תגדל משמעותית ותוכל לסגור יותר עסקאות שיגדילו את רווחיות העסק
✅ האתר שלך יהפוך לנכס מניב שמייצר הכנסות באופן קבוע מבלי שתצטרך לעשות דבר
✅ נראות המותג שלך ברשת תשתפר פלאים ויחד איתו המוניטין של העסק
✅ תוכל להוריד את עלויות הפרסום השוטפות שלך ולחסוך כסף על ידי הגדלת החשיפה בתוצאות האורגניות
וקצת יותר בפירוט…
הגדרה זו הינה הנגזרת העברית למונח המקורי Search Engine Optimization או בווריאציה המקוצרת והרווחת שלו – SEO.
בבסיסו, מטרת ה-SEO היא כפי שמשתמע משמו – להתאים את האתר בצורה מיטבית למנועי החיפוש, כשהפופולארי ביניהם הוא כמובן גוגל.
התאמת האתר למנועי החיפוש נעשית קודם כל על ידי עבודת אופטימיזציה אשר מסייעת לגוגל לסרוק אותו בצורה תקינה, להבין טוב יותר על מה הוא מדבר ובהתאם לכך למקם אותו בתוצאות החיפוש. ברוב המקרים זהו רק השלב הראשון, מכיוון שהתאמה בסיסית של האתר לא תסייע לכם להופיע במקומות הראשונים עבור ביטוי חיפוש תחרותיים. לשם כך נדרשת עבודת קידום שוטפת המתבצעת בעיקר מחוץ לאתר שלכם.
המטרה הסופית של קידום אורגני בגוגל היא להציב את האתר שלכם בראש תוצאות החיפוש הלא ממומנות, על ביטויי החיפוש החשובים ביותר עבורכם, ובכך לייצר זרם של גולשים ממנועי החיפוש ישירות אל האתר שלכם.
אחד הדברים המרתקים בתחום קידום האתרים, הוא שישנן דרכים רבות להגיע לאותה מטרה. אם תשאלו 10 אנשי SEO איך עושים קידום אתרים אורגני, סביר להניח שתקבלו לפחות 5 תשובות שונות.
ישנן שתי סיבות עיקריות לכך:
1. כמות הפרמטרים שגוגל לוקח בחשבון – נהוג לדבר על כ-200 פרמטרים שונים שהאלגוריתם של גוגל לוקח בחשבון כאשר הוא מדרג אתרים בתוצאות החיפוש. הפרמטרים עצמם הם סוד שמור.
למרות שיש הסכמה רחבה על העיקריים שבהם כגון בניית קישורים מאתרים חיצוניים אל האתר המקודם, שימוש בתוכן איכותי ומקורי, יצירת אינטראקציה חיובית של הגולשים עם האתר, טעינה מהירה של האתר, התאמה למובייל ועוד, עדיין רב הנסתר על הגלוי. המשקל של כל אחד מהפרמטרים הללו, יחד עם הפרמטרים שאינם ידועים, יוצר כר פורה לספקולציות ודרכי פעולה שונות.
2. האלגוריתם של גוגל משתנה ללא הרף – ייתכן ומקדמי אתרים מסוימים ביצעו פעולות אשר הניבו תוצאות יפות לפני מספר שנים. שימוש באותן שיטות כיום עלול להוביל את האתר שלכם לענישה מגוגל ולדחיקתו אל מעמקי העמוד הרביעי והחמישי.
חשיבות הלימוד, הניסוי ויישום השיטות העדכניות ביותר, הכרחי להשגת תוצאות משביעות רצון. מכיוון שחברות ואנשי קידום רבים בישראל לא מקפידים לעשות זאת, הם אינם מודעים למה שעובד בפועל ולדברים שחשוב לשים עליהם דגש. כתוצאה מכך, התשובות לשאלה איך עושים קידום אתרים, שונות ומשונות.
התשובה האמיתית לשאלה הינה מורכבת, מצריכה הבנה והיכרות עם המושגים המדוברים ובאופן כללי משתנה כל הזמן. במסה מדיה, אנו שמים דגש עליון על למידה מתמדת וביצוע בדיקות וניסויים בכל זמן נתון. בכך אנו מבטחים את יכולתנו לספק תוצאות מהירות ובטוחות לאורך זמן.
זוהי שאלה שרבים מתלבטים בה. כמו בהרבה דברים בחיים, גם כאן ישנם יתרונות וחסרונות לכל אחד. להלן המרכזיים שבהם:
מקדם אתרים עצמאי
יתרונות
חסרונות
חברת קידום אתרים
היתרונות
החסרונות
מתוך היכרות עם שוק קידום האתרים בישראל, מסה מדיה בנתה סוכנות דיגיטל אשר לוקחת את כל הדברים הללו בחשבון ומשלבת בין היתרונות של חברות קידום אתרים עם היתרונות של מקדמי אתרים עצמאיים. רק אצלנו:
בעלי עסקים קטנים אשר אינם יכולים להשקיע את התקציבים הנדרשים לקידום האתר שלהם על ידי מקדם in-house או חברה חיצונית, מחפשים פתרונות יצירתיים לקידום אתרים בכוחות עצמם מתוך הנחה כי הדבר לא יעלה להם כסף.
בפועל לא אלו הם פני הדברים.
ראשית, היכולת של אדם שאינו בקיא בתחום, לקדם את העסק שלו לבד, ללא תשתית אתרים וכלים הכרחיים, היא מוגבלת מאוד. אמנם אפשר ללמוד לא מעט ממקורות חינמיים ברשת ולהתאים טוב יותר את האתר שלכם למנועי החיפוש, אך בתחומים בעלי תחרות בינונית ומעלה, קשה עד בלתי אפשרי להגיע לעמוד הראשון ללא עזרה מקצועית.
בנוסף, הזמן שתשקיעו בלימוד וביצוע העבודה, הוא זמן שלא השקעתם ישירות בעסק שלכם וזה שווה ערך לאבדן של הרבה כסף.
הנקודה האחרונה, ואולי החשובה מכל, היא שקידום אשר מבוצע לא נכון, עלול לגרום לאתרכם נזק כבד אשר ייקח זמן רב ולא מעט כסף לשקם.
אינכם יכולים לעשות הכל וזה בסדר. התמקדו במה שאתם יודעים לעשות הכי טוב ופנו לגורם מקצועי על מנת שיטפל בקידום האתר שלכם בגוגל.
כמו במקרים רבים בחיים, גם בקידום אתרים תקבלו בדרך כלל את מה שתשלמו עליו.
אם המחיר זול מדי, כנראה שמדובר בחברה ש״מעמיסה״ לקוחות כדי למקסם רווחים על חשבון איכות העבודה. לחלופין זה יכול להיות מקדם אתרים עצמאי נטול תשתיות הכרחיות להצלחה שלרוב גם אינו מקצועי דיו כדי להביא אתכם למקום אליו אתם שואפים להגיע.
לשאול כמה עולה קידום אתרים שווה ערך לשאלה כמה עולה רכב. ניתן לתת תשובה מקצועית רק לאחר בחינה של כל מקרה ספציפי לגופו. ככלל, המחיר משתנה בהתאם להיקף העבודה אשר נובע בעיקר מכמות הביטויים המקודמים, רמת התחרותיות שלהם ונקודת הפתיחה שלכם לעומת המתחרים.
מחיר נמוך מ-1500 ש״ח צריך לעורר את חשדכם (אלא אם מדובר בקידום לוקאלי בהיקף מצומצם מאוד) משום שלא ניתן לבצע עבודה איכותית ומשמעותית עם מעט כל כך משאבים. ברוב המקרים, חברות מקצועיות יגבו סכום חודשי של 2500-4500 עבור עבודת הקידום ובחלק גדול מהמקרים גם יעניקו תמורה ראויה. כדאי לקחת בחשבון שבתחומים תחרותיים ובהיקפים גדולים, המחירים יכולים להגיע בקלות גם לאזור ה-10,000 שקלים בחודש ואף יותר.
חשוב להבין כי למספרים הללו אין שום משמעות בפני עצמם. השאלה היחידה שאתם צריכים לשאול את עצמכם, כאשר אתם שוקלים הצעת מחיר עבור קידום האתר שלכם, היא פשוטה: האם ההשקעה הזו תניב לכם רווחים בסכומים גבוהים יותר? במידה והתשובה חיובית, אל תתפשרו ואל תהססו להשקיע בפיתוח והצלחת העסק שלכם.
אנחנו עובדים אחרת
הלקוחות שלנו תמיד מעודכנים ויודעים בדיוק מה אנחנו עושים עבורם באמצעות עדכונים שבועיים עם פירוט ויזואלי של כל מה שחשוב לדעת על האתר שלכם.
אתם לא אוהבים חוזים דרקוניים אשר כובלים אתכם לתקופה ארוכה. גם אנחנו לא. הסכם ההתקשרות בינינו תקף כל עוד אתם מרוצים. בלי אותיות קטנות ובלי כוכביות.
אנחנו השותפים האסטרטגיים שלכם בעולם הדיגיטל. ככאלה, תמיד נהיה שם בשבילכם כדי לעזור, לספק הכוונה ולהעניק את הפתרונות הטובים ביותר לאורך הדרך.
הישענו על הידע והניסיון של מי שחיים את עולם הדיגיטל. חדשנות, מצוינות ולמידה מתמדת הם חלק בלתי נפרד ממי שאנחנו – והרווח כולו שלכם.
כדי לממש את הפוטנציאל העסקי שלך, לפרוץ את תקרת הזכוכית ולהפסיק לרדוף אחרי לקוחות חדשים כל חודש, אתה חייב לייצר נוכחות חזקה ובולטת בתוצאות החיפוש האורגניות.
כ-80% מהלקוחות הפוטנציאלים שלך הולכים לשם כשהם צריכים את השירות שאתה מציע. או שאתה שם כדי להנות מהם, או שאתה שולח אותם ישירות לידי המתחרים שלך.
הדרך לפסגה מתחילה כאן
זאת ההזדמנות לקבל את ההחלטה הנכונה עבור העסק שלך