קידום אתרים באיזור תל אביב והמרכז

לעמוד קידום אתרים בהרצליה

איזור המרכז בישראל מתפרס על פני כ-1300 קמ״ר ועל פי הנתונים העדכניים ביותר, מתגוררים בו למעלה מ-3 מילון תושבים. זהו האיזור המיושב ביותר בישראל וככזה, הוא גם מרכז בתוכו את עיקר הפעילות העסקית בארץ.

יותר ויותר אנשים מעדיפים לפנות לעסקים באיזור המגורים שלהם משיקולי נוחות ואמינות. אם אתם בעלי עסק המספק שירותים או מוצרים באיזור תל אביב והמרכז בלבד, כדאי לכם להתמקד בלקוחות שנמצאים ממש לידכם.  

מהו קידום לוקאלי באיזור המרכז?

קידום לוקאלי מתחלק לשני מרכיבים עיקריים:

  1. קידום ביטוי עם שם העיר בתוכו – נניח ואתם משרד עורכי דין בתחום התעבורה באיזור המרכז, ביטוי חיפוש רלוונטי אליכם יכול להיות ״עורך דין תעבורה במרכז״. זאת במקום חיפוש כללי כגון ״עורך דין תעבורה״.
  1. קידום ביטוי כללי בעיר מסויימת – במקרה הזה אנו מכוונים להופיע במקום הראשון בתוצאות המקומיות בחיפוש ״עורך דין תעבורה״ אשר מתבצע על ידי גולשים הנמצאים פיזית בתל אביב. התוצאות הללו עדיין אינן פעילות בכל מקום בישראל, אך היכן שיש תוצאת מפות, אתם יכולים להיות בין שלושת הראשונים.

יתרונות הקידום הלוקאלי

קידום אתרים באיזור מסויים הוא האופציה החכמה יותר עבור בעלי עסקים המספקים שירותים באיזור פעילותם בלבד.

  • קידום לוקאלי הוא ממוקד יותר – ימי החשיפה מבוססי הכמות הולכים ומפנים את מקומם לחשיפה מממוקדת ואיכותית יותר. לקוחות פוטנציאלים שמחפשים את השירות שלך באיזור המרכז הם הפניות הכי חמות וממוקדות שאתם יכולים לבקש.
  • קידום לוקאלי הוא חכם ומשתלם יותר – למה לשלם אלפי שקלים ולקבל פניות מגולשים שלעולם לא יגיעו לעסק שלך? חסכו את ההתעסקות המיותרת בפניות לא רלוונטיות והתמקדו בפניות האיכותיות ביותר.
  • קידום לוקאלי מספק תוצאות מהירות יותר – במקום ״ללכת עם הראש בקיר״ ולהיאבק מול עסקים מכל הארץ אשר מספקים שירותים דומים לשלכם, אנו ממקדים את הפרסום באיזור המרכז בלבד. כך אנו חותכים את כמות המתחרים ומספקים תוצאות מהירות יותר, כדי שתוכלו להינות מפירות השיווק באינטרנט בזמן הקצר ביותר.

קידום לוקאלי באיזור תל אביב והמרכז

מסה מדיה יכולה לעזור גם לעסק שלכם להפוך לשם דבר באיזור המרכז בכלל ובעירכם בפרט. אנו שואפים להשתלטות על דף תוצאות החיפוש כך שאתרכם יופיע במקומות הראשונים בתוצאות האורגניות של גוגל ובמפות אשר מוצגות עם מספר טלפון וכתובות, מה שמושך אליהן את מרבית תשומת הלב.

בדומה למצב בארה״ב, גוגל מתקדם למציאות שבה לא יהיו תוצאות חיפוש אוניברסליות. כל משתמש יראה תוצאות אחרות, בהתאם למיקום הגיאוגרפי שלו.

זוהי ההזדמנות שלכם לפתוח פער על פני המתחרים ולהישאר צעד אחד לפני כולם – גלו את כוחו של הקידום הלוקאלי והזרימו אליכם יותר גולשים פוטנציאלים.

צרו קשר