4 עדכונים למודעות גוגל שכדאי לכם להיות מוכנים לקראתם

כשחשבתם שאתם כבר שולטים בכל רזי המודעות של גוגל, ושאי אפשר להתקיל אתכם יותר, יוצאת גוגל עם 4 עדכונים חדשים, שמשנים את התמונה כולה, 4 עדכונים מהותיים שיהיה עליכם לייצר בהם שליטה מלאה על מנת למצות את הערך המרבי מהמודעות שלכם בגוגל.

על אף שזה עשוי להיות מעט מתסכל, אי אפשר לומר שזה מפתיע. לאורך כל שנות פעילותה ערכה גוגל שורה ארוכה של שינויים ועדכונים תדירים באין ספור הפלטפורמות שלה, במטרה ברורה לייעל אותן, להעשיר את היכולות שלהן ובסופו של דבר, לייצר את הערך הגבוה ביותר עבור הלקוח, ובמקרה הזה אתם.

העדכונים החדשים פותחים בפניכם מגוון רחב של אפשרויות לפנייה גמישה מול קהל היעד שלכם, וליצירת חוויית שימוש אחידה לרוחב שלל ערוצי פרסום וסוגי מכשירים (Omni-channel Experience).

בשורות הבאות נסקור את ארבעת העדכונים, שעם יישום נכון יכולים לשדרג משמעותית את רמת ביצועי מודעות הפרסום שלכם בגוגל:

מודעות חיפוש מקומיות

על פי נתוני גוגל, כשליש מהחיפושים המבוצעים במנוע החיפוש הפופולארי הם מבוססי מיקום, מה שמגביר את החשיבות עבור המפרסמים להתאים את המודעות לקהלי יעד מקומיים ולהגיע אל הלקוחות הנכונים, במקום הנכון ובזמן הנכון.

העדכון החדש צפוי להפוך את המשימה לקלה הרבה יותר עם אפשרות להגדרת חשיפה מוגבלת לפי מיקום במנוע החיפוש של גוגל ובגוגל מפות.

אחד השינויים החשובים יותר בעדכון זה הוא הצבת מודעות מקומיות בתשלום במקום אחת משלושת תוצאות החיפוש האורגניות.

הקלק ל-SMS

אחד מכלי השיווק שאתם עשויים להכיר מעולם האונליין הוא Click-to-Call או "לחץ להתקשרות". בלחיצה על הכפתור שאותו תוכלו להוסיף למודעות גוגל שלכם, תיפתח אפליקציית הטלפון של המשתמש עם מספר הטלפון שלכם מוזן מראש, וללקוח נותר רק להתקשר.

Call-to-SMS הוא עדכון חדש, המבוסס על עקרון דומה. בלחיצה על הכפתור, שמעתה גם אותו תוכלו לשלב במודעות גוגל שלכם, תיפתח אפליקציית SMS במכשיר המשתמש, ובה פרטי ההתקשרות שלכם עם הודעה כתובה מראש המבקשת מידע נוסף, וללקוח נותר רק לשלוח את מודעת ה-SMS.

עדכון זה יכול לסייע מאוד עם לקוחות שמעדיפים התכתבות על פני שיחת טלפון, והוא יכול לסייע גם באוטומציית מעקב ואיסוף לידים בהתבסס על נתונים טקסטואליים אותם תוכלו לשמור בצורה אוטומטית.

פרסום לפי סוג מכשיר

במסגרת הגישה להעניק גמישות רבה יותר למפרסמים בגוגל, מציעה כעת Adwords את האפשרות לבחור את המכשירים בהם מעוניין המפרסם שהמודעות שלו יופיעו: טלפון חכם, טאבלט ומחשב ביתי. במידה ואתם מזהים שמרבית הלידים מגיעים מלחיצות במכשירי טלפון חכמים, תוכלו למקד את המודעות שלכם עבור מכשירים אלה בלבד, או ליצור כל תמהיל אחר שתרצו, עם אפשרות התאמת התמהיל בעד יותר מ-900%.

Youtube Director

על כוחו של הוידאו בעולם הפרסום דובר כבר רבות, ועם העובדה הפשוטה שההסתברות לביצוע רכישה עולה ב-144% לאחר צפייה בסרטון וידאו על המוצר, כבר אי אפשר להתווכח. העניין הוא שמה שבאמת מנע מכם ליצור סרטוני פרסומת כאלה הוא חוסר הידע שלכם ביצירת סרטוני וידאו באיכות גבוהה.

בדיוק למטרה זו, פיתחו בגוגל את Youtube Director שמאפשר לכם לעשות שימוש בכלי צילום ועריכה פשוטים ואינטואיטיביים, לרבות תבניות מוכנות מראש, הוספת פסקול מוסיקה, טקסט ואנימציות, ליצירת סרטוני פרסומת אותם תוכלו להעלות לערוץ היוטיוב שלכם ישירות ממכשיר האייפון או האנדרואיד שלכם.