בניית נוכחות ברשת

Email
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Facebook
תוכן עניינים
זמן קריאה: 2 דקות

כחלק ממהלך המיתוג שלך ברשת או לצורך שיפור המוניטין, אנו בונים את הנוכחות שלך ברשת באמצעות שלושה אלמנטים עיקריים: אתר אינטרנט ראשי, אתרים קטנים ובלוגים, וכן דפים עסקיים ופרופילים ברשתות החברתיות.

במידה ואין ברשותך אתר אינטרנט, נשמח לאפשר גם לך להיות הבעלים של אתר אינטרנט מתקדם ומרהיב. במידה וכבר יש לך אתר קיים, נוכל להתאים אותו לקו המיתוגי ולרתום אותו למטרה.

למה לי אתר אינטרנט עכשיו?

על מנת לנהל את המוניטין שלך ברשת בצורה אפקטיבית ובכדי להיות מסוגלים להתמודד עם האתגרים שעלולים לצוץ במהלך הדרך – בניית אתר אינטרנט אישי היא הכרח. כאשר אנו בונים את הנכסים האינטרנטיים שלך, אנו פותחים עבורך בלוגים ואתרים בפלטפורמות המובילות ברשת, אך הדובדבן שבקצת הוא האתר התדמיתי.

ראשית, תמיד נעדיף לרכוש עבורך דומיין על השם שלך (כלומר כתובת האתר תהיה השם שלך או שם העסק). פעולה זו, יחד עם עבודת אופטימיזציה נכונה, תיצור כמעט תמיד מצב שבו כאשר השם שלך או שם העסק שלך מחופש בגוגל  – האתר שלך הוא זה שיופיע ראשון בתוצאות החיפוש. תחשוב על זה, כשמישהו מחפש אותך והדבר הראשון שהוא נתקל בו הוא האתר המדהים שלך, כבר הצלחת לשוות לעצמך מראה אמין ומצליח יותר.

בניית אתרי אינטרנט

אם נוסיף לזה את העובדה שרוב הגולשים נכנסים בעיקר ל-3 התוצאות הראשונות, נגיע למסקנה שלמסרים שהאתר שלך ישדר, תהיה השפעה מכרעת על מה שהגולש יחשוב עליך.

בלוגים ומיניסטייטס

על מנת לחזק את הנראות שלך ברחבי הרשת, אנו בונים עבורך, בנוסף לאתר הראשי, "אתרים קטנים" (Mini Sites) ברחבי הרשת, על פלטפורמות שונות. מדובר באתרים בסיסיים הבנויים על שמך או שם העסק ומשמשים כ"כרטיס הביקור" שלך עבור הגולשים.

פוסט נוסף שעשוי לעניין אותך:  קידום עסקים באינטרנט - אפיקי הפרסום שכל בעל עסק צריך להכיר

בנוסף, אנו פותחים עבורך בלוגים ופרופילים, בתחום העיסוק שלך, במקומות פופולריים כמו דה מרקר, נענע10, תפוז ועוד. המטרה היא לנתב את הפופולאריות הקיימת של המקומות הללו על מנת לייצר חשיפה מיידית לשמכם ולמסרים שברצונכם לעביר.

רשתות חברתיות

האלמנט השלישי ביצירת הנוכחות שלך ברשת הוא נוכחות במקום בו מתרכזת רוב הפעילות האינטרנטית – הרשתות החברתיות. נכון שכששומעים "רשתות חברתיות" חושבים מיד על פייסבוק, אך ישנן רשתות חברתיות רבות כמו טוויטר, פינטרסט או לינקדאין אשר נהנות ממליוני גולשים מכל רחבי העולם וחובנות בתוכן פוטנציאל לחשיפה בפני קהלים חדשים וממוקדים. כמו כן, מנוע החיפוש של גוגל סומך על הרשתות החברתיות ונוטה לפרגן להן בתוצאות החיפוש. win win לכולם.

אם אתם כבר פה, הנה עוד כמה פוסטים ששווה לבדוק:
/* */