graphic-68871_640

מה שהגולשים אומרים עליכם שווה לכם הרבה כסף

Email
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Facebook
תוכן עניינים
זמן קריאה: 2 דקות

מחקר חדש ומקיף אשר פורסם לאחרונה, מראה שוב עד כמה המוניטין של העסק חשוב לצרכן ומשפיע באופן ישיר על החלטות הקנייה והרגלי הצריכה שלו. המחקר בדק שלוש תעשיות מפתח: תעשיית הרכב, הטכנולוגיה ומוצרי צריכה מוכנים מראש – כדי לאתר במדויק את משקלה של המילה הדיגיטלית.

להלן שתי נקודות מרכזיות שאתם, כבעלי עסק, צריכים לדעת:

  • החל ממותגים בסופרמרקט, עד למוצרי אלקטרוניקה וכלה ברכישת מכונית חדשה, המסקנה ברורה – ביקורות חיוביות באינטרנט והמלצות של גולשים אחרים הגדילו את הערך וכדאיות של המוצר בעיני הלקוח בכ-10% בממוצע. כאשר מדברים על שני הקטגוריות האחרונות, לא קשה להבין שמדובר בהרבה כסף.
  • לחלופין, ביקורות שליליות גרמו לפחות ל-11% מהצרכנים לוותר על רכישה של מוצר מכל שלושת הקטגוריות לעיל.
  • שימו לב לנתון הבא: המלצות של גולשים אחרים חשובות יותר לצרכן ממחיר המוצר ושם המותג גם יחד. כאשר נבדק מה חשוב יותר ללקוח, 57% מהצרכנים נתנו משקל גבוה יותר לחוות דעת של גולשים אחרים לעומת 28% אשר החשיבו את המחיר כגורם המשמעותי ביותר ו-16% בלבד אשר ראו בשם המותג כפרמטר החשוב ביותר טרם ביצוע הרכישה.

אז מה המשמעות של כל זה עבור בעל עסק קטן וגדול?

פשוט מאוד – אתם יכולים להרוויח הרבה יותר עם מאמץ קטן יחסית. זה יכול להיות מאתגר למצוא דרך לבקש מהלקוחות שלכם לדרג אתכם או לכתוב חוות דעת חיובית מבלי להיות אגרסיביים ומטרידים. לכן חשוב להשקיע מעט מאמץ ביצירת אסטרטגיה שתאפשר להם לעשות זאת באופן טבעי ופשוט ככל הניתן.

לדוגמא, אם אתה רופא שיניים שנותן כרטיס ביקור עם תאריך ושעת הביקור לפציינטים, תוכל להוסיף שורה בתחתית הכרטיס אשר מפנה אותם לעמוד הפייסבוק הרשמי שלך ומעודדת להשאיר ביקורת חיובית במידה והם רוצים. אם אתם מנהלים מסעדה שבה התפריטים מגיעים בטאבלט או שישנם מסכי מגע אינטראקטיביים בסביבת השולחן, פשוט הוסיפו לינק במקום בולט שמעודד את הלוקחות לדרג אתכם בתום הארוחה כשהחוויה עדיין טרייה.

פוסט נוסף שעשוי לעניין אותך:  צ'אטבוט למסחר מקוון - 4 טיפים לצ'אטבוט שיעזרו להרחיב את העסק המקוון שלכם

זיכרו שמילת המפתח כאן היא נוחות. ברוב המקרים הלוקחות לא יעשו מאמץ מיוחד לפרגן לכם, גם אם זה באמת מגיע, אבל אם האופציה תהיה מונחת בפניהם במרחק לחיצה, הסיכויים לכך יגדלו באופן דרמטי.

לקריאת המאמר המלא באנגלית לחצו כאן.

אם אתם כבר פה, הנה עוד כמה פוסטים ששווה לבדוק:
/* */