זה עדיין לא רשמי, אבל זה כבר קורה בארה"ב, בריטניה והאיחוד האירופי. מהיום תצטרכו לצבור סך של 150 חוות דעת ודירוגים בפרק זמן של 12 החודשים האחרונים, על מנת שדירוג הגולשים עבור העסק שלכם יופיע במודעות גוגל שאתם מפרסמים.
עד כה נדרשו המפרסמים לצבור סך של 30 דירוגים באותו פרק זמן, על מנת להיות זכאים להצגת הדירוג הכולל, אך כאמור, עסקים שונים כבר מדווחים כי גוגל שינתה עבורם את כללי המשחק, על אף שהעניין טרם עודכן בתנאי הפרסום הרשמיים של החברה, כפי שניתן לראות כרגע באתר התמיכה של גוגל:
כפי שניתן לראות בתנאי הפרסום המפורסמים באתר החברה, בנוסף למגבלת המינימום למספר הדירוגים, יהיה עליכם ליהנות גם מדירוג כולל מינימלי של 3.5 כוכבים על מנת שדירוג זה יוצג במודעות הפרסומת שלכם בגוגל, וללא קשר למספר חוות הדעת והדירוגים שקיבלתם.
בהתאם לכך, אם בזמן הקרוב תגלו שדירוג העסק נעלם ממודעות הפרסומת שלכם בגוגל Adwords, תדעו שזאת לא תקלה ולא פגם בשירות, אלא תוצאה ישירה של שינוי מדיניות בגוגל עצמה.
העדכון פורסם לראשונה באתר Rating.co.uk הבריטי, ועל פיו צפויים התנאים החדשים להקשות בעיקר על עסקים קטנים בעלי בסיס לקוחות מצומצם, שיתקשו לגייס את כמות הדירוגים הנדרשים.
מומחה לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי משנת 2011. בעל תואר אקדמי בתקשורת עם התמחות בשיווק ופרסום. מייסד ובעלים של מסה מדיה – סוכנות בוטיק פורצת דרך המלווה לקוחות מכל התחומים להצלחה, בזכות פתרונות דיגיטל חכמים ומותאמים אישית.