פייסבוק שופס

הכירו את פייסבוק שופס – פלטפורמה מהפכנית לבניית חנויות אונליין בחינם

Email
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Facebook
תוכן עניינים
זמן קריאה: 5 דקות

בשנת 2020 כבר אין צורך בהקדמות מיוחדות שיציגו את חשיבות הפרסום בפייסבוק עבור עסקים. פייסבוק מונה למעלה מ-4 מיליון משתמשים ישראלים הפעילים מדי יום או כמעט מדי יום באתר שלהם ולכן גם מידת הפופולריות שלה בקרב עסקים היא גדולה. לאורך השנים פייסבוק שיפרו משמעותית את הפלטפורמה ואפשרויות הפרסום עבור בעלי עסקים שונים וכיום באמצעות פתיחת חנויות בפייסבוק מערכת הפרסום שלהם עושה נסיקה נוספת כלפי מעלה. אז אם יש לכם חנות פיזית או רעיון לחנות דיגיטלית ואין לכם עדיין חנות בפייסבוק – כדאי שתשקיעו את רבע השעה הקרובה בקריאת המדריך הזה שבעזרתו אולי תבינו את חשיבות החנות לעסק שלכם וכיצד לפתוח חנות בקלות רבה.

מדוע כדאי לפרסם בפייסבוק?

  • מיליוני משתמשים ישראלים הפעילים באתר מדי יום, בין אם דרך מחשב או דרך האפליקציה של פייסבוק בסמארטפון.
  • דף עסקי יכול לאפשר לכם כדרך נוספת לבנות יחסים ואמון עם הקהל שלכם.
  • פרסום בפייסבוק הוא ערוץ פרסום נוסף שכדאי להשקיע בו.
  • ניתן לסווג את קהל היעד על ידי פרמטרים רבים ושונים כמו תחומי עניין, גיל, מין, מערכת יחסים, מיקום דמוגרפי ועוד.
  • ניתן להשתמש בצ'אט של פייסבוק ליצירת קשר מהירה בין הלקוח לבית העסק.
  • ניתן כעת להוסיף חנות לדף העסקי שלכם ולאפשר את הגדלת המכירות בעסק בסגנון חנות ECOMMERCE.
  • אפשר ליהנות מדוחות ביצועים וניתוח מידע.
  • ויראליות – פוסטים ו/או סרטונים או מוצרים שלכם יכולים להפוך לויראליים על ידי תגובות ושיתופים של אנשים אחרים.
  • ניתן לפרסם באמצעות רימרקטינג.
  • פייסבוק שופס שנרחיב עליו במאמר זה יקנה לכם פלטפורמה מדהימה לקידום מכירות כולל חוויית משתמש מדהימה ללקוחות שלכם.
  • ועוד…

באילו דרכים נוכל לפרסם את המותג שלנו בפייסבוק?

דף עסקי – בדרך זו תוכלו להקים דף המיועד לקידום המותג שלכם. שם הדף יהיה לרוב שם המותג ולעתים יכלול גם את הסלוגן שלכם או סוג משלח היד שלכם. תוכלו לייצר קהל אוהדים שיעקוב אחריכם, יעקוב אחר הפוסטים שלכם ותוכלו לקדם את העמוד ולהשתמש בו ליצירת יחסים עם הגולשים שלכם. נהדר עבור בעלי עסקים וניתן לקדם כמות חברים/עוקבים בלתי מוגבלת.

פוסט נוסף שעשוי לעניין אותך:  5 אסטרטגיות לשיפור הקופי למודעות שלכם

קבוצות – בפייסבוק יש עשרות או מאות אלפי קבוצות עניין בנושאים שונים, תתי נושאים שונים וכמעט על כל דבר שקיים. החל מקבוצות דיון בנושא עשה זאת בעצמך, קבוצות לשאילת עורכי דין, קבוצות לאימהות, קבוצות של אנשים שאוהבים כדורגל, קבוצות של אנשים שאוהבים סדרת טלוויזיה מסוימת ועוד. תוכלו להשתמש בקבוצות הדיון הללו גם כדי לצבור מוניטין ולענות לאחרים על שאלות, לבנות יחסי אמון וליצור שת"פ וגם כדי לפרסם את הדף העסקי או הפרופיל האישי שלכם.

פרופיל אישי – האופציה השלישית לפרסום בתוך פייסבוק. נהדר עבור מנטורים או מאמנים בתחומים שונים ויכול להתאים לכל עצמאי שהוא היחיד המועסק בעסק של עצמו. הפרופיל האישי שלנו מוגבל עד 5,000 חברים אם כי כיום יש אופציה לעקוב אחר פרופיל מסוים גם מבלי להיות חבר שלו.

פייסבוק שופס – פיצ'ר חדש של פייסבוק שיצא לאור ממש בקרוב ויאפשר לכם לפתוח חנות וירטואלית בפייסבוק שתהיה מסונכרנת עם כל האפליקציות של פייסבוק, לדוגמה משתמש יוכל להוסיף מוצר לעגלה בפייסבוק, להיכנס לאינסטגרם ולבצע את הרכישה משם במועד מאוחר יותר.

מה זה Facebook Shop?

לאור הצמיחה המטאורית בחודשים האחרונים בעולם האי-קומרס בעקבות משבר הקורונה העולמי, חברות הענק העולמיות החלו ליזום ולהשקיע בפיתוח מהיר ומתקדם של כל מה שקשור בחנויות אונליין ובהזמנות אונליין. פייסבוק שופס היא אופציה המאפשרת לכל אחד בעל פרופיל עסקי באפליקציות שבבעלות פייסבוק להקים חנות אונליין שלו, בחינם וללא עמלות.

פייסבוק תרוויח מפרסומות שיהיה באזורים מסוימים בפלטפורמה ובשת"פ עם חברות האיקומרס הגדולות בעולם היא יוצרת לנו עולם מדהים שבו נוכל לשווק ולקדם את המוצרים של העסק שלנו על ידי העלאת המוצרים ואף בשיווקם באמצעות סטוריז, פוסטים, קטלוג מוצרים של החנות ואפילו קניות לייב המאפשר לבעל העסק לעשות לייב בפייסבוק ולקדם מכירות של מוצרים שונים.

פוסט נוסף שעשוי לעניין אותך:  5 הסודות של המותגים הגדולים לכתיבת פוסטים מוצלחים

היתרונות של חנויות בפייסבוק

  • מנגיש במהירות את מוצרי העסק לקהל שלכם.
  • משפר את המכירות וההכנסות בעסק.
  • קל מאוד לפתוח את החנות.
  • משפך שיווקי עוצמתי במיוחד כיוון שהחנות תהיה פעילה לכל רוחב האפליקציות של פייסבוק.
  • ניתן לעשות מבצעים, להוסיף מידע על כל מוצר ולנהל מלאי.
  • ניתן להרוויח לקוחות נוספים דרך קהל שכבר בניתם והשקעתם בו.
  • ניתן להשתמש במערכת הפרסום של פייסבוק להבאת קהל לקוחות חדש לעסק.
  • משפר את המוניטין של העסק כאשר יש חנות מוצרים נוסף לשירותים הנוספים של העסק.
  • דוחות מעקב וניטור נתונים לשיפור ביצועים ומעקב אחר הזמנות.
  • אפשרות יצירת קשר מהירה דרך הצ'אט של פייסבוק.
  • אפשרות לסליקה ורכישת מוצרים ישירות דרך החנות שלכם.
  • מערכת פיצ'רים מתקדמת לניסיון מוצרים באמצעות מציאות רבודה. לדוגמה חברת פייסבוק תוכלו לבדוק כיצד האיפור יראה על פניה בהדמיה ממוחשבת של פייסבוק.
  • לקוחות יוכלו לצבור נקודות ולנצל הטבות והנחות בסגנון מועדון לקוחות.
  • ועוד…

 

איך לפתוח חנות פייסבוק?

שלב 1 – צרו חשבון מסחר ב-Commerce manager של פייסבוק.

שלב 2 – אשרו את קבלת הדוא"ל המעדכן שאתם יכולים להתחיל לעסוק בפייסבוק שופס.

שלב 3 – הגדרת החנות דרך פייסבוק: אתם צריכים להיות מנהלים בדף אשר מחובר לחנות בדף הפייסבוק שלכם. להיות מנהלים בביזנס מנג'ר של פייסבוק ולנהל את קטלוג העמוד ודף הפייסבוק דרך אותו חשבון בביזנס מנג'ר.

שלב 4 – הגדרת החנות דרך אינסטגרם: אתם צריכים להיות עם פרופיל עסקי באינסטגרם המחובר לדף הפייסבוק של החנות שלכם. לאחר מכן להיות מנהלי ביזנס מנג'ר במקום שבו אתם מנהלים את פרופיל העסק שלכם באינסטגרם.

שלב 5 – ניתן להגדיר את החנות רק באמצעות המחשב כרגע. הגדרת החנות מתבצעת בשלושה שלבים: השלב הראשון הוא יצירת אוספים. כל אוסף יכלול 6 עד 30 פריטים. השלב השני יכלול את הגדרת הפרטים והתיאור של החנות וההתאמה האישית של איך היא תוצג ותראה. השלב השלישי יהיה פרסום החנות. עד כ-24 שעות לאחר פתיחת החנות היא תאושר ותוכלו לפרסם אותה ולהוציאה לאור בעולם.

פוסט נוסף שעשוי לעניין אותך:  כיצד למנף עקרונות פסיכולוגיים פשוטים לשדרוג ביצועי מודעות הפרסום שלכם

איך נביא לקוחות לחנות הפייסבוק שלנו?

פתיחת חנות הפייסבוק שלכם היא רק הצעד הראשון בשיווק החנות בפייסבוק והבאת לקוחות אליה. כעת תצטרכו להשקיע בפרסום החנות. תוכלו לעשות זאת על ידי קידום הדף העסקי עצמו למשל: הגדלת קהל האוהדים בעמוד, פרסום המוצרים והחנות בפוסטים בעמוד העסקי ועוד. אפשרות נוספת היא לפתוח חנות איקומרס ולקשר אותה לחנות הפייסבוק שלכם. אפשרות נוספת היא לעשות פרסום ממומן בפייסבוק לעמוד החנות שלכם ולשלם לפי הקלקה על המודעה שלכם. ישנן כמובן גם דרכים נוספות לקדם את החנות באמצעות השקעת זמן ולאו דווקא כסף. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לסייע לכם בנושא.

אם אתם כבר פה, הנה עוד כמה פוסטים ששווה לבדוק:
/* */