חיפוש
״עלייה אקספוננציאלית של 183% בטראפיק האורגני לאחר שנה של פעילות״

הלקוח

ביאמבה

מטרת הפרויקט

קידום אתרים אורגני

האתגר

לקוח בנישה רגישה ומורכבת אשר מספק מגוון מוצרים להורים צעירים כגון מכונה להכנת תמ״ל, מחמם בקבוקים, רפידות הנקה, משאבות הנקה ועוד. כשחקן חדש יחסית בתחום, הלקוח היה מעוניין להרחיב את החשיפה האורגנית במנועי החיפוש, לחזק את המוניטין של החברה ולהגדיל את נתח השוק שלה.

מה עשינו

בחנו את האתר בהשוואה למתחרים הגדולים בנקודות החשובות ביותר, והוצאנו לדרך תוכנית ליישור קו מולם ועקיפתם:

  • ראשית, מיפינו את מילות המפתח המחופשות ביותר בנישה
  • לאחר מכן, התאמנו את עמודי האתר לביטויים, כפי שהגולשים מחפשים אותם, כדי להגדיל את הרלוונטיות של התכנים הקיימים לקהל היעד
  • יצרנו תוכנית לפיתוח התוכן באתר, במסגרתה הבלוג עודכן מדי חודש ב-3-4 פוסטים חדשים, מקיפים ומקצועיים הקשורים לנישה
  • במקביל, התחלנו בקמפיין בניית קישורים חיצוניים אך ורק מאתרים הקשורים לנישת ההורות/הריון ולידה

והתוצאות​

בתחילת הדרך, כמות המבקרים האורגניים באתר עמדה על כ-1631 בחודש. לאחר בדיוק שנה אחת של עבודה משותפת, בחודש האחרון הלקוח נהנה מ-4624 מבקרים אורגנים. זינוק מטורף של 183%. מדובר על כמעט 3000 גולשים חדשים אשר נחשפים למותג ומבקרים באתר מדי חודש. 36,000 לקוחות פוטנציאליים חדשים בשנה.

מה שהוביל להשגת התוצאה הזו, הוא השיפור שהצלחנו לייצר בכמות מילות המפתח שהאתר מדורג עליהן בעמוד הראשון. בתחילת הדרך, האתר הופיע בעמוד הראשון על 27 מילות מפתח בלבד. בסיום השנה הראשונה, הוא כבר הופיע על לא פחות מ-46 ביטויי חיפוש שונים ורלוונטיים. צמיחה של 70% בשנה הראשונה של הקידום האורגני.

בנוסף, אפשר לראות שכמות הביטויים שהאתר מדורג עליהם בשלושת התוצאות הראשונות, הכפיל את עצמו מ-15 ל-30, מה שעזר למקסם את התנועה האורגנית לאתר.

ביטויים מובילים בעמוד הראשון

מכשיר להכנת תמ״ל

מחמם בקבוקים

רפידות הנקה חד פעמיות

משאבת חלב אלחוטית

משאבת חלב ניידת

שקיות חלב אם

מחמם חלב

משאבות חלב מומלצות

 

קצת סטטיסטיקות ונתונים