לקוח בנישה רגישה ומורכבת אשר מספק מגוון מוצרים להורים צעירים כגון מכונה להכנת תמ״ל, מחמם בקבוקים, רפידות הנקה, משאבות הנקה ועוד. כשחקן חדש יחסית בתחום, הלקוח היה מעוניין להרחיב את החשיפה האורגנית במנועי החיפוש, לחזק את המוניטין של החברה ולהגדיל את נתח השוק שלה.
בחנו את האתר בהשוואה למתחרים הגדולים בנקודות החשובות ביותר, והוצאנו לדרך תוכנית ליישור קו מולם ועקיפתם:
בתחילת הדרך, כמות המבקרים האורגניים באתר עמדה על כ-1631 בחודש. לאחר בדיוק שנה אחת של עבודה משותפת, בחודש האחרון הלקוח נהנה מ-4624 מבקרים אורגנים. זינוק מטורף של 183%. מדובר על כמעט 3000 גולשים חדשים אשר נחשפים למותג ומבקרים באתר מדי חודש. 36,000 לקוחות פוטנציאליים חדשים בשנה.
מה שהוביל להשגת התוצאה הזו, הוא השיפור שהצלחנו לייצר בכמות מילות המפתח שהאתר מדורג עליהן בעמוד הראשון. בתחילת הדרך, האתר הופיע בעמוד הראשון על 27 מילות מפתח בלבד. בסיום השנה הראשונה, הוא כבר הופיע על לא פחות מ-46 ביטויי חיפוש שונים ורלוונטיים. צמיחה של 70% בשנה הראשונה של הקידום האורגני.
בנוסף, אפשר לראות שכמות הביטויים שהאתר מדורג עליהם בשלושת התוצאות הראשונות, הכפיל את עצמו מ-15 ל-30, מה שעזר למקסם את התנועה האורגנית לאתר.
מכשיר להכנת תמ״ל
מחמם בקבוקים
רפידות הנקה חד פעמיות
משאבת חלב אלחוטית
משאבת חלב ניידת
שקיות חלב אם
מחמם חלב
כדי לספק את החוויה הטובה ביותר, אנו משתמשים בטכנולוגיות כמו קבצי קוקיז לאחסון ו/או גישה למידע מהמכשיר שלך. הסכמה לשימוש בטכנולוגיות אלו תאפשר לנו לעבד נתונים כגון התנהגות גלישה או מזהים ייחודיים באתר זה. אי הסכמה או משיכת ההסכמה עשויות להשפיע לרעה על תפקודן של תכונות מסוימות באתר.