המודעות הפרסומיות מופיעות בארבעת המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש. כמו כן הן זוכות להבלטה ולהדגשה, מה שגורם ליותר גולשים ללחוץ עליהן.
בניגוד לשיטות שיווק אחרות, כמו הקידום האורגני, אשר פירותיו נקצרים חודשים לאחר תחילתו – בפרסום הממומן בגוגל, מרגע עליית הקמפיין לאוויר, הוא מופיע בתוצאות החיפוש ומתחיל להחזיר את ההשקעה.
הפרסום בגוגל נמדד לפני הכל ואחרי הכל בתוצאות. הגולש ראה את המודעה שלכם אך לא הקליק? לא שילמתם. משלמים רק כאשר הגולשים לוחצים על המודעה ומגיעים לאתר.
פרסום ממוקד באתרים רבים ברחבי הרשת באמצעות רשת המדיה של גוגל. הפרסום מתבצע בזכות פלטפורמה המציגה את המודעות שלכם לגולשים רלוונטים בלבד, על סמך היסטוריית החיפוש וההעדפות שלהם.
הגולשים הגיעו לאתר אך לא רכשו או יצרו קשר? אין בעיה. כלי ה-Remarketing של גוגל מאפשר לנו לסמן כל גולש אשר ביקר באתר ולהציג לו את הפרסום שלכם בכל אשר יפנה ברשת.
