בניית אתרי אינטרנט שמייצרים תוצאות

אנו מזמינים אתכם להתחדש באתר שנבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, עם התאמה מקסימלית למנועי החיפוש וחווית משתמש שתהפוך יותר גולשים ללקוחות.

אתרי תדמית, אתרי סחר ואתרי קטלוג

One Stop Shop לבניית האתר הבא שלכם

צפו בעבודות האחרונות שלנו

בניית אתרים מנצחים עם מסה מדיה

בניית אתר היא חלק בלתי נפרד מעבודת השיווק של כל בית עסק כיום. מעטים הם העסקים שנותרו בישראל שאינם בעלי תשתיות שיווק אינטרנטיות לעסק שלהם וזאת משום שאי ניצול כוחו העצום של האינטרנט לטובת קידום העסק שלכם הוא כמו לענות ללקוח שלכם בטלפון ולהגיד לו "זמנית לא ניתן לספק את השירות".

מסה מדיה מתמחה בשירותי בניית אתרים לעסקים מכל הסוגים. החברה מבינה את הניואנסים הקטנים המבדילים בין אתר פשוט שכל אחד יכול להקים לבין אתר מקצועי, אינטראקטיבי עבור הגולשים ובעל חוויית שימוש ברמה הגבוהה ביותר.

אתרים בונים באהבה - או לא בונים בכלל

אנו אוהבים לעזור ללקוחותינו להגדיל את כמות הלקוחות בעסק, את ההכנסות בעסק ולעזור לבעלי העסק להגשים את החלומות העסקיים שלהם. שירותי בניית אתרים שלנו הנם ברמה הגבוהה ביותר ומבוצעים על ידי אנשי מקצוע מלומדים, מוסמכים ומנוסים בתחום בניית האתרים, השיווק בדיגיטל, העיצוב הגרפי והתכנות.

האתרים שאנו בונים מבוססי מערכת ניהול התוכן של וורדפרס, הנחשבת למערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר בעולם כיום, בתוספת שינויים מותאמים אישית בהתאם לצרכים של כל לקוח. השימוש במערכת וורדפרס מקנה ללקוח את האפשרות גם לנהל בעצמו את האתר בקלות וביעילות במידה וירצה וכן לשלוט על כל חלקי האתר דרך ממשק ניהול קל, נוח ובשפה העברית. בנוסף, מדובר באופציה הטובה ביותר עבור מי שרוצה לאחר מכן, גם לקדם את האתר בגוגל.

מהם השלבים בבניית אתר לעסק?

  • אפיון – אפיון העסק, השירותים, המוצרים, החזון האישי והעסקי של בעל העסק, אפיון האתר שצריך לבנות: סוגו, תוספות חשובות, צבעים שולטים ועוד.
  • סיעור מוחות ומחקר – פיתוח אתרים היא תחום רציני ומקצועי מאוד ולכן אנו בחברת מסה מדיה לא מדלגים על השלב הזה בעת בניית אתרים לעסקים של לקוחותינו. צוות הפיתוח והקריאייטיב של החברה מבצע סיעור מוחות כדי להעלות רעיונות לאתר החדש שעומד לקום: כיצד הוא יתבלט על פני המתחרים? איך הוא יהיה בנוי? דברים שכדאי להוסיף לו? כיצד לשפר אותו מבחינה וויזואלית? איך לשפר בו את חווית השימוש ועוד. כמו כן בשלב זה יתבצעו מספר מחקרים: על התחום, על המתחרים המובילים של העסק בגוגל, מחקר מילות מפתח ועוד.
  • עיצוב ופיתוח האתר – כעת נגיע לשלב העיצוב והפיתוח של האתר. מעצב אתרים יושב ביחד עם בונה אתרים מקצועי ומרכיבים ביחד את כל פיסות המידע של אפיון האתר, העסק והמחקרים שבוצעו – כדי לבנות פאזל שלם בנוי היטב עבור הלקוח.
  • התקנת תוספים והטמעת קודים – מערכת וורדפרס בורכה באינספור תוספים שימושיים, חלקם בחינם, חלקם בתשלום. אנו נתקין עבורכם את התוספים המתקדמים והחשובים ביותר לשיפור ביצועי האתר, לשיפור חוויית המשתמש בו, תוספי נגישות, תוספי SEO וכמובן תוספי אנליטיקס ושתילת קודים של מערכות לאיסוף נתונים לצורך בחינת התנהגות הגולשים, כמות הגולשים באתר, דירוג האתר בגוגל ועוד.
  • מיטוב חוויית המשמש באתר – נבצע טסטינג בגלישה באתר כגולשי קצה ונבדוק אילו דברים ניתן לשפר באתר כדי לשפר את חוויית השימוש בו: מהירות אתר, התאמת האתר לגלישה במובייל, תפריטי ניווט ברורים ונגישים יותר, כפתורי שיתוף ברשתות החברתיות, אפשרויות יצירת קשר בולטות ונוחות ועוד.
  • בדיקות אחרונות – נבצע צ'ק ליסט מלא שהכנו מראש לבדיקת כל חלקי האתר, לוודא שמולאו כל בקשותיו של הלקוח בעת אפיון האתר, נבדוק את טפסי יצירת הקשר, התאמת האתר למובייל, טפסי תשלום אם יש כאלה ועוד.
  • הגשת האתר המוכן ללקוח – השלב הסופי של הגשת האתר ללקוח מוכן לפרסום.

איך מתבצע אפיון אתר ומדוע חשוב לא לדלג על השלב הזה?

השלב של אפיון אתר הוא שלב קריטי בכל שירות בניית אתרים ואצל כל חברת בניית אתרים שמכבדת את עצמה ואת לקוחותיה. מלבד העובדה  שהאפיון משמש כשלד לקבלת כל ההחלטות הקשורות לאתר, למבנה שלו, לעיצוב שלו ולחוויית השימוש בו – הרי שמדובר גם בשלב תיאום הציפיות שבין הלקוח לחברת בניית האתרים.

תיאום ציפיות החשוב למניעת עוגמת נפש למי מהצדדים והרצון של חברת בניית האתרים להתפרנס בכבוד אל מול הרצון של הלקוח לקבל את אתר החלומות שהוא חפץ בו. הרבה בזכות האפיון הזה ומה שנקבע בו יקבע גם תג המחיר לבניית האתר עבור אותו לקוח. במהלך שיחת האפיון ייבדקו מספר דברים בהרחבה:

  • פרטים על העסק, שירותיו, מוצריו, הצוות הפועל ועוד.
  • החזון האישי והעסקי של בעל העסק.
  • מטרות לטווח הקרוב והרחוב.
  • הציפיות של בעל העסק מחברת בניית האתרים ומהאתר שעומד לקום.
  • מהו סוג האתר המבוקש?
  • מהו סגנון העיצוב המתאים עבור האתר?
  • מה יבליט את האתר על פני המתחרים?
  • מה יעזור לעסק להגדיל את אחוזי ההמרה שבין גולשים ללקוחות?
  • אילו צבעים יתאימו לאתר?
  • האם יש צורך לערוך מיתוג מחדש לעסק?
  • האם ניתן להשתמש בעיצובים הקיימים של העסק? (לוגו למשל)
  • ועוד…

סוגי אתרים פופולריים – מהו סוג האתר שאתם צריכים?

ישנם סוגים רבים של אתרים הקיימים ברשת, החל מפורומים, אינדקסים, בלוגים, פורטלים כלליים, מגזינים בתחומים מסוימים ועד לשלושת סוגי האתרים הפופולריים עבור עסקים שנרחיב עליהם מעט כעת. עיצוב ובניית אתרים היא אומנות לכל דבר ועניין וכך אנו מתייחסים לזה ולפני שאנו מתחברים ליצירה חדשה, כדי שנוכל לדמיין אותה ולהפיח בה רוח חיים – אנו צריכים לדעת קודם כל מה אנו רוצים לבנות, דהיינו – מה סוג האתר שהלקוח צריך. כמובן שלכל אחד מסוגי האתרים הללו ניתן לבנות התאמות אינדיבידואליות לכל לקוח ועסק בהתאם לצרכים שלו ולאופן השימוש באתר.

בניית אתר תדמית – אתר תדמית הוא הסוג הנפוץ ביותר של אתרים לעסקים. כמעט כל עסק יכול להסתפק באתר תדמית בעיקרון, החל מאנשים עצמאיים, בתי עסק המציעים שירותים, חברות הייטק ועוד. אתרים אלו בנויים בדרך כלל מעמוד אודות על העסק, הצוות ובעלי העסק, עמודים המסבירים על שירותי העסק וכיצד שירותים אלו יכולים לעזור ללקוחות. האתר יכלול טפסי יצירת קשר וטלפון של בית העסק ובלוג מאמרים לקידום תכנים בעלי ערך ללקוחות.

בניית אתר מכירות / מסחר אלקטרוני – סוג נוסף ופופולרי מאוד של אתרים הם אתרי מסחר אלקטרוני. בשנים האחרונות יותר אנשים מזמינים אונליין מאשר הולכים לחנות הפיזית ולכן חנויות אלקטרוניות הופכות להיות מאוד פופולריות. אם חוויית השימוש באתר החנות הנו נוח ויעיל: בחיפוש המוצרים, סינון לפי פרמטרים שונים, הצגת מחירים ואפשרות תשלום מאובטחת, מהירה ונוחה עם משלוח עד הבית – הרי שהאתר שלכם יכול להיות מוצלח במיוחד. כמובן שגם לאתר זה יהיה עמוד אודות ואפשרויות ליצירת קשר לתמיכה עם בית העסק וכמובן גם בלוג מאמרים לקידום תכנים להבאת תנועה לאתר והענקת ערך לגולשים. גם עמודים כמו תנאי שימוש, פרטיות ואולי אפילו מערכת משתמשים מאובטחת עשויה להתווסף לאתר כזה.

אתר קטלוג – מעצבים גרפיים, צלמים, מאיירים, אנשי אמנות וכל מה שקשור בתיק עבודות ויזואלי המדבר בעד עצמו ומקדם את העסק יכול להיכלל תחת אתר קטלוג. אתר קטלוג הוא אתר שרוב המבנה שלו מבוסס על פורטפוליו או תיק עבודות אם תרצו של בעל העסק.

עיצוב ופיתוח האתר שלכם ודברים שחשוב לשים עליהם דגש

שלב העיצוב והפיתוח של האתר הוא השלב שבו אנשי המקצוע שלנו במסה מדיה יושבים הלכה למעשה על עבודת בניית האתר, העיצוב שלו ושימוש בכל המידע שנאסף עד כה כדי לייצר עבור הלקוח את האתר השלם והמקצועי ביותר.

במהלך עיצוב ופיתוח האתר אנשי הצוות יבדקו את האפשרויות השונות לשיפור חוויית המשתמש באתר שלכם, לדאוג לעיצוב נקי ונעים לגלישה, יעצבו את האתר בצורה מודרנית, יוסיפו אפשרויות הרשמה לתפוצה, אפשרויות בולטות ליצירת קשר עם בית העסק, יתאימו את האתר למובייל, ידאגו לעיצוב כפתורי הנעה לפעולה גדולים ובולטים, יוסיפו תוסף נגישות, יבנו תפריטים מגוונים, כפתורי שיתוף ברשתות החברתיות ועוד.

הקפדה על חוויית משתמש באתר – עם דגש על הגדלת יחסי ההמרה

חוויית משתמש הוא מושג מסועף מאוד בתחום השיווק הדיגיטלי ותחום בניית האתרים. מדובר למעשה בעשרות פרמטרים המשפיעים על חוויית השימוש באתר, החל מגלישה באתר ועד שימוש בממשקי האתר (ממשק משתמש, משרד אחורי וכו').

שיפור חווית המשתמש באתר שלכם לא רק יגרום לשביעות רצון הגולשים ושיפור החוויה שלהם בשימוש באתר שלכם אלא גם יגדיל את אחוזי ההמרה שבין גולשים ללקוחות, יגרום ליותר גולשים לשתף את האתר שלכם והתכנים בו ברשתות החברתיות ובסופו של דבר יגרום גם לעלייה משמעותית בדירוג שלכם בגוגל.

גוגל רוצים להציג לגולשים שלהם אתרים אטרקטיביים בעלי חוויית שימוש ברמה הגבוהה ביותר. אתרים כאלה ששמים את הגולש במרכז, החל משלבי העיצוב ומהירות הגלישה, דרך התאמת הקוד והגלישה בין מסכים ודפדפנים שונים ועד לתוכן המוצג באתר.

מיטוב חוויית המשתמש באתר יכולה להיות באמצעות דברים רבים:

  • התאמת האתר למובייל ולמסכים בגדלים שונים (התאמה רספונסיבית).
  • שיפור מהירות הגלישה והטעינה של עמודי האתר.
  • תפריטי ניווט נוחים והיררכית תוכן ברורה. דפדוף נוח בין עמודי האתר.
  • טפסי יצירת קשר גדולים וברורים.
  • דף תשלום מאובטח ומהיר (במידה ומדובר באתר חנות אלקטרונית)
  • הנעה לפעולה יעילה ומובנת.
  • תוכן בעל ערך ואתר המתעדכן לעתים קרובות.
  • ועוד…

בדיקות אחרונות לפני פרסומו של האתר

לאחר כל שלבי בניית האתר הצוות שלנו במסה מדיה יבצע בדיקות אחרונות לפי צ'ק ליסט ארוך ומקיף שלנו לפני הגשת האתר ללקוח. הבדיקות האחרונות יכללו בין היתר בדיקה של תקינות טפסי יצירת הקשר באתר, בדיקת הגלישה ונוחות הגלישה באתר דרך המובייל, בדיקת האתר בדפדפנים שונים, בדיקת עמוד התשלום באתר (אם יש כזה), מעבר חלק בין עמודי האתר ווידוא שאין שגיאות, שימוש בתוכנות לסריקת עמודי האתר ובדיקה שקוד האתר תקין עבור מנועי החיפוש והסריקה של גוגל ועוד.

אז אם גם אתם רוצים אתר אינטרנט מקצועי לעסק שלכם, לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים או מה גודל העסק שלכם אתם רוצים לייצר נוכחות באינטרנט וחשיפה לעסק. הצעד הראשון בדרך לשם הוא בניית אתר מקצועי לעסק. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים וקביעת פגישת היכרות.

זה הזמן להתקדם לאתר אינטרנט שיעבוד עבורכם
הרעיון שלכם - הביצוע עלינו