יועץ קידום אתרים SEO

כשאתם צריכים מומחה אמין בתחום לצידכם

מה אנחנו עושים כאשר אנו צריכים לעשות משהו בתחום שאיננו בקיאים בו מספיק או לא מספיק מקצועיים בו? מתייעצים עם מומחה כמובן. יש לכם שאלה בנושא דינים ומשפטים – ככל הנראה תפנו לעורך דין לקבלת ייעוץ (ואולי גם שירות), אם יש לכם בעיה חוזרת של נמלים בבית סביר להניח שתתייעצו עם מדביר וכך הלאה. גם בנושא קידום אתרים ישנם הרבה בעלי אתרים שלא סומכים על חברות קידום אתרים או רוצים ללמוד את התחום יותר לעומק לפני שהם שוכרים חברת קידום. מסיבות אלה וכמה סיבות נוספות יועץ קידום אתרים יכול לעזור לכם המון.

ייעוץ בקידום אתרים לאלה שרוצים לעשות הכל לבד

זה בסדר גמור לנסות לעשות דברים בשיטת עשה זאת בעצמך. אף אחד לא מגביל אתכם ואתם יכולים לעשות מה שאתם רוצים עם האתר שלכם, העסק שלכם וכו'. מה שאתם כן צריכים לקחת בחשבון הוא שבמקרים מסוימים צריך להתייעץ עם מומחה כדי לקבל מושג יותר מקצועי לגבי מה לעשות, איך לעשות, כמה לעשות וכד'. יש כאלה שמתייעצים עם יועץ SEO כבר בתחילת הדרך כאשר הם מקימים אתר חדש לעסק שלהם ויש כאלה שפונים אל יועץ מקצועי רק אחרי שהאתר שלהם כבר ניזוק. ברוב המקרים אפשר לתקן אך זה דורש עוד זמן ומשאבים וכמובן ידע מקצועי איך לעשות ומה לעשות.

מה יקרה אם?

שימו לב – במידה ותעשו דברים בצורה לא נכונה (טעויות נפוצות בפסקה הבאה) אתם עשויים לא רק לבזבז את הזמן שלכם אלא גם לייצר נזק לקידום האתר שלכם. במקרה כזה יהיה לכם יותר קשה לגשר על הנזקים ותצטרכו לבצע הרבה מאוד התאמות ולהיות סבלניים לגבי תיקון המצב והחזרת האתר לתוצאות והבאת תנועה ממנועי החיפוש. צריך לקחת בחשבון כי במידה והאתר שלכם יורד דרסטית בכמות הגולשים המגיעים ממנוע החיפוש ויורד משמעותית בדירוגים הרי שכנראה משהו לא בסדר והאתר ספג ענישה ולכן כדאי להיעזר ביועץ קידום אתרים מקצועי לאבחן במהירות את התקלות ואיך לבצע את השינויים כדי לתקנן.

טעויות נפוצות שמקדמים עצמאיים עלולים לעשות

  • תוכן מועתק – ישנם בעלי עסקים שעובדים קשה מאוד לייצר תכנים לאתר שלהם עבור לקוחותיהם, כמו גם בעלי עסקים אחרים המשלמים כסף לכותבים מקצועיים לכתיבת התכנים הללו. תוכן מועתק הוא תוכן שאפילו רק חלק ממנו מועתק… ברוב המקרים גם שורה או שתיים מועתקות עשויות לפסול את המאמר. כתיבת מאמר היא אומנות לכל דבר וניתן בהחלט ללמוד מהמידע שיש באינטרנט וזה מה שכותבי תוכן עושים כי אין להם ידע וניסיון בכל תחום שקיים – אך הם יודעים לעשות זאת בצורה ייחודית ולא מועתקת שלא תעבור על חוקי מנועי החיפוש. אנשים המקדמים את האתר שלהם ללא ניסיון רב בתחום חושבים שזה בסדר להעתיק חלק מהתכנים מהאינטרנט וזה עשוי לפגוע בהם מאוד.
  • קישורים בעייתיים – לפני כמה שנים גוגל הוציאו עדכון גדול המעניש אתרים רבים המבוססים על קישורים ספאמיים. העניין הוא כזה – בעבר אנשים השקיעו בלקבל קישור מכל אתר שזז כיוון שהקישורים היו מרכז הכובד של הקידום האורגני ובמידה רבה קבעו איזה אתר יהיה לפני אתר אחר במנוע החיפוש, אך כיום לאיכות הקישורים יש השפעה גדולה יותר ואתרים שהתבססו על קישורי ספאם רבים ולא עמדו בציפיות של גוגל נענשו. השתדלו להימנע מקישורים לא רלוונטיים, באיכות נמוכה לאתר שלכם בניסיון לקדם אותו במהירות ובמקום זאת השקיעו בשת"פ וביצירת קישורים שבאמת אפקטיביים לקידום שלכם.
  • חוויית השימוש באתר – מושג מורכב שמתייחס לעשרות פרמטרים המשפיעים על חוויית השימוש באתר שלכם. חלק מאותם פרמטרים משפיעים במישרין או בעקיפין על הקידום האורגני של האתר שלכם ועל הדרך על שביעות רצונם של הגולשים באתר שלכם ולכן מן הראוי לבצע את השיפורים הנדרשים בנושא זה. איך לעשות את זה? על כך תצטרכו כבר לשוחח עם יועץ לקידום אתרים.
  • עדכוני גוגל – מי שלא חי ונושם את התחום של הקידום האורגני יתקשה לעקוב אחר העדכונים של גוגל. מי שכן עושה את זה, יודע שגוגל מעדכנת את מנוע החיפוש מאות פעמים בשנה אם כי רוב העדכונים הם מינוריים. אחת לשנה-שנתיים יש עדכון גדול שגורם לשינויים רבים במנוע החיפוש ויש לבצע התאמות באתר כדי שהוא לא יפגע.

החשיבות של יועץ SEO ניטרלי

יועץ SEO ניטרלי הוא יועץ שהאינטרס שלו הוא לתת לכם שירותי ייעוץ מקצועיים ומהימנים כדי שתמליצו עליו ואף תרצו להמשיך להתייעץ עמו. זה או שהוא מספק לכם שירותי ייעוץ או ששכרתם אותו לצורך קידום האתר שלכם ובמקרה כזה הוא לא צריך גם לייעץ לכם. לכן, מכיוון ששירותי הייעוץ נעשים בנפרד, זהו רק אינטרס של יועץ ניטרלי לתת לכם חוות דעת מקצועית ואמינה ככל שניתן שמשקפת את המצב האמיתי של קידום האתר שלכם.

מתי חשוב לנו לפנות אל יועץ SEO ניטרלי? כאשר אנו לא סומכים על חברת הקידום שלנו או שעבר כמה זמן וטרם קיבלנו תוצאות ואנו רוצים לוודא אם מדובר בתחום קשה וביטויים תחרותיים שבאמת דורשים קידום מורכב שדורש זמן או שחברת הקידום פשוט לא עושה את עבודתה נאמנה. לעתים יהיה מדובר בטכניקות קידום מפוקפקות ולעתים העבודה תהיה פשוט לא מקצועית מספיק ולא תניב תוצאות. כדי לחסוך זמן וכסף, ייתכן ולאחר תקופה מסוימת תרצו חוות דעת מקצועית וניטרלית.

האתר שלכם נענש בגוגל? יועץ מקצועי לקידום אתרים יכול לעזור לכם לצאת מזה

ישנם כמה מקרים שבהן גוגל מענישה אתרים וזה אף פעם לא דבר נעים. גם במידה ואתם מקדמים את האתרים שלכם בצורה נכונה, לעתים עשוי להיות איזה עדכון של גוגל שיטרוף את הקלפים, אולי איזה משהו שחברת הקידום עשתה ומתנערת מאחריות או כל דבר אחר. קישורים בעייתיים ברחבי הרשת, תוכן מועתק, אתרים עם עמודים ריקים ועוד מגוון תקלות שעשויות לגרום לענישת האתר ודחיקתו הרחק הרחק בתוצאות החיפוש ואולי להעלים אותו מהתוצאות בכלל. על מנת לפתור את הבעיה ולהחזיר את האתר שלכם למסלול הנכון צריך יועץ קידום אתרים מקצועי שיעשה שימוש בכלים המקצועיים שלו לאבחן את התקלות האפשריות באתר וייעץ לכם לגבי מה אפשר לעשות בנושא.

התייעצות עם יועץ קידום אתרים להרחבת הידע בתחום

במקרים מסוימים בעלי אתרים רוצים לקדם את האתר שלהם בעצמם. זה נפוץ בעיקר אצל מי שאינו סומך על מישהו אחר שיעשה את העבודה עבורם או בשל תקציב נמוך לקידום ופרסום העסק ולכן הם מחליפים חלק מהזמן שלהם בקידום עצמאי. כך או כך הם זקוקים לידע מקצועי מיועץ לקידום אתרים בעל ניסיון.

לשם כך הם מעדיפים לשלם כמה מאות שקלים בחודש עבור 1-2 שעות ייעוץ חודשיות שבהן היועץ בוחן את ההתקדמות של האתר, מקבל דיווחים לגבי מה בוצע במהלך החודש ויכול לספק חוות דעת מקצועית לגבי מקצה שיפורים בחודש שאחרי, תקלות אפשריות, עדכוני גוגל שכדאי לדעת עליהם ואפילו עזרה בנוגע לבניית קישורים לקידום האתר. במידה וזה המקרה שלכם אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לייעץ לכם במסגרת דומה למה שהצגנו כאן.

בניתם אתר חדש ורוצים לתכנן את אסטרטגיית הקידום שלכם?

בניתם אתר חדש לעסק שלכם וזה נהדר. כעת יש לבצע התאמות SEO כבר מהשלבים הראשונים של תפעול וקיום האתר. בדרך כלל חברת בניית אתרים מקצועית מבצעת התאמות ראשוניות אולם איננה אחראית על נושא הקידום אלא רק על בניית האתר ולכן כך או כך תצטרכו לבצע את ההתאמות בעצמכם או לשכור מקדם שיעשה זאת עבורכם. במידה ותרצו לבצע זאת בעצמכם כדי לחסוך בעלויות של חברת הקידום תצטרכו לכל הפחות יועץ לענייני קידום אתרים שיעזור לכם לאפיין את העבודה הראשונית המתבקשת על האתר. בין היתר הוא ייעץ לכם על הדברים הבאים:

  • ביצוע מחקר מילות מפתח באמצעות כלי מילות המפתח של גוגל, שימוש ב-Ahref וכלים נוספים אפשריים ובחירת ביטויי המפתח הכדאיים לקידום.
  • כיצד לבנות את האתר מבחינת היררכיית התוכן וחלוקה נכונה של הכוח בקישורים הפנימיים של התפריטים באתר.
  • אילו תוספים להתקין במידה והאתר מבוסס על וורדפרס או מערכת תוכן פופולרית אחרת.
  • האם הדומיין שלכם בסדר או שכדאי להעביר את האתר לדומיין אחר.
  • האם האחסון שלכם מספיק טוב לביצועי האתר, לקהל היעד ולצרכי הקידום האורגני.
  • איך לבנות את התכנים הראשונים לאתר שלכם וכל כמה זמן להעלות תוכן לאתר בתמהיל מומלץ בתחום שלכם.
  • ועוד…

חוסר הצלחה בקידום האתר? מרגישים תקועים?

לעתים רבות אנשים המנסים לקדם את האתר שלהם בעצמם חווים חוסר הצלחה. זה יכול לקרות מחוסר ניסיון, חוסר ידע מקצועי, טעויות נפוצות שאנשים עושים בקידום האתר שלהם מה שפוגע בדברים הכן טובים שהם עושים לטובת קידום האתר וכו'. אם אתם חווים חוסר הצלחה בקידום האתר שלכם, בין אם אתם מקדמים אותו בעצמכם או שמא חברת הקידום שלכם לא מביאה תוצאות, תוכלו לשכור יועץ קידום אתרים מקצועי שיבצע בדיקות מעמיקות לגבי מצב האתר, הקישורים, המתחרים, ביטויי המפתח המקודמים ומידע נוסף העשוי לשפוך אור על המצב.

אנו בחברת מסה מדיה מספקים למשל ייעוץ לבעלי עסקים עם תקציב נמוך שפונים אלינו בטענה שהם אינם מצליחים לקדם את עצמם אך אינם יכולים לאפשר לעצמם לשאת בעלויות הקידום החודשיות ועל כן מבקשים ייעוץ. אנו מבצעים את המחקר ובודקים היטב את האתר ומידע רב מסביב ויכולים לתת חוות דעת מקצועית לבעל האתר עם עצות מועילות לתיקון וטיפול נכון במצב, כדי שבעל האתר ירגיש קצת פחות תקוע וירצה התקדמות חיובית.

איך לבחור יועץ קידום אתרים מקצועי המתאים עבורכם?

ראשית, על יועץ ה-SEO שלכם להיות איש מקצוע מנוסה בתחום. לא חשוב אם הוא מקדם עם שנים של ניסיון בתחום או בעלים של חברת קידום ויש לו עובדים שמבצעים את העבודה עבורו. כל עוד מדובר באדם שיש לו ניסיון בתחום, הוא מכיר היטב את מנועי החיפוש, השינויים שנעשו בגוגל לאורך ההיסטוריה וכיצד השפיעו העדכונים האחרונים על מנוע החיפוש – הוא יוכל לעזור לכם לאבחן תקלות באתר שלכם יותר בקלות ולתת לכם עצות מועילות לקידום האתר שלכם. מקדם עם רשת אתרי תמיכה טובים ו/או קשרים יוכל לעזור לכם גם בבניית קישורים טובים לקידום האתר שלכם.

קווים ברורים לעבודה עם יועץ קידום

כדאי לעבוד עם הסכם ברור בין הצדדים או לכל הפחות להגדיר במסמך שהייעוץ הוא בגדר ייעוץ ולא שהמקדם מבצע את עבודת הקידום עבור בעל האתר (תיאום ציפיות) כיוון שרבים מבעלי האתרים טועים בנושא זה. מלבד תיאום הציפיות חשוב לסגור היטב את נושא המחיר והתשלומים, להגדיר את הגבולות שבין שעת הייעוץ שנקבעה בתשלום לבין שאלות קטנות העשויות להתעורר במהלך החודש (הרבה שאלות קטנות מצטברות לזמן רב שיקדיש לכם היועץ והוא לא מקבל על כך תשלום) ולכן יש לתאם ציפיות גם בנושא זה.

אם אתם זקוקים לשירותי ייעוץ קידום אתרים מכל אחת מהסיבות המפורטות במאמר זה או מסיבה אחרת אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.