חיפוש
״הוזלה דרמטית בעלויות הלידים במקביל לצמיחה אדירה בכמות הפניות ושיפור משמעותי באיכותן״

הלקוח

טריפל סי

מטרת הפרויקט

קידום הוליסטי (אורגני וממומן, בגוגל ובפייסבוק)

האתגר

חברת טריפל סי הינה ספקית אינטרנט בפן הפרטי וחברה שמספקת שירותי ענן בפן העסקי. החברה פנתה אלינו במטרה לעשות סדר בשיווק הדיגיטלי שלהם, להגדיל את כמות הפניות שמתקבלות מהאינטרנט ולהוזיל את עלויות הפרסום. מדובר בסביבה תחרותית מאוד ובאופן עבודה מאתגר אשר למעשה מפצל את האתר לשני תחומים שונים (פרטי ועסקי), כאשר כל צד אמור לקבל משקל דומה.

מה עשינו

פרסום ממומן בגוגל: ניקינו את הרעשים בקמפיין ומיקדנו אותו למילות המפתח הרלוונטיות ביותר, תוך שלילת מילות מפתח פחות ממירות שהיו מוגדרות בקמפיין. ניסחנו מודעות חדשות, הקמנו קמפיין רימרקטינג משמעותי כדי לא להפסיד אף גולש שהגיע לאתר ויצאנו לדרך.

קידום אורגני בגוגל: מאחר ומחקר מילות המפתח מהפרסום הממומן כבר התווה לנו את הדרך, התקדמנו לסידור האתר והתאמתו למילות המפתח. יצרנו בלוג פעיל שהעלנו אליו תכנים באופן שוטף. זיהינו כי האתגר הגדול מבחינת האורגני הוא לאזן את פרופיל האנקורים של הלקוח, אשר היה ממוקד מאוד במילות מפתח ספציפיות ולא נראה טבעי כלל, מה שמנע מהאתר למצות את הפוטנציאל שלו ואף סיכן אותו בענישה אלגוריתמית. לכן, לא רק שהקפדנו מדי חודש על השגת קישורים איכותיים מאתרים חזקים ורלוונטיים, אלא שהמיקוד בחודשים הראשונים היה באיזון פרופיל האנקור טקסט למצב טבעי, כיאה למותגים שגוגל אוהב.

פרסום ממומן בפייסבוק: בנינו מספר רב של קמפיינים עם שילובי קריאטיב שונים שנועדו לפצח את קהלי היעד המדויקים ביותר עבור הלקוח. שילבנו מודעות שנועדו למשוך לקוחות חדשים אך גם לעודד לקוחות קיימים לשדרג וכמובן קמפיין רימרקטינג אגרסיבי עבור קהלים שונים, בהתאם לתחומים שהם התעניינו בהם באתר.

והתוצאות​

פרסום ממומן בגוגל: בסיכום השנה הראשונה, הגדלנו את כמות הפניות מהאתר ב-59% (5625 לידים) ואת כמות השיחות ב-154% (13,454 שיחות בשנה), הורדנו את המחיר הממוצע לקליק ב-55% והוזלנו את העלות פר ליד ב-48%!

קידום אורגני בגוגל: מכיוון שמדובר במותג גדול וחזק שגוגל מכיר, שצריך היה לעבור ״ניקוי אורוות״, התוצאות היו מהירות וחדות. האתר התברג בעמוד הראשון על עשרות ביטויים רלוונטיים, גם בשירותים הפרטיים וגם אלו העסקיים. הטראפיק האורגני גדל בהתמדה וההשקעה של הלקוח בקידום האורגני מחזירה את עצמה במאות מונים.

פרסום ממומן בפייסבוק: בעזרת מיקוד קהלי היעד וקריאייטיב ייחודי הצלחנו להוריד את עלות הליד ב-48% תוך דיוק הלידים שמתקבלים מהקמפיין. 

ביטויים מובילים בעמוד הראשון

  • vcloud
  • plesk
  • שירותי מחשוב ענן
  • draas
  • ספק אינטרנט
  • ספקית אינטרנט
  • תשתית אינטרנט
  • חבילת אינטרנט ביתי
  • ספק אינטרנט מומלץ
  • שירותי גיבוי בענן
  • אינטרנט ביתי
  • מחשוב ענן
  • אירוח שרתים
  • אינטרנט ספק ותשתית

 

קצת סטטיסטיקות ונתונים