לקוח מוכר מתחום ההלבשה התחתונה אשר היה חזק מאוד באוף ליין ובפרסום מממומן בדיגיטל, אך ללא נוכחות בתוצאות האורגניות. למרות שמדובר במותג גדול ומוכר, בתוצאות החיפוש האורגניות התחרות הייתה מול מותגים ותיקים ומוכרים גם כן, אשר השקיעו שנים רבות בקידום אורגני של האתרים שלהם. זאת בעוד ללקוח לא היה בלוג פעיל באתר, מספר חד ספרתי של קישורים מאתרים חיצוניים ואתר שלא עבר כל אופטימיזציה.
התחלנו במחקר מילות מפתח יסודי על מנת למפות מאות ביטויים פוטנציאליים שרלוונטים ללקוח בתחום פעילותו. לאחר מכן סידרנו את האתר על ידי שיפור מהירות הטעינה שלו, שדרוג חווית המשתמש בדרכים שונות, התאמת עמודי האתר הקיימים למילות המפתח המקודמות, הקמת עמודים וקטגוריות חדשות בהתאם למחקר הביטויים ופיתוח פוסט מקצועי באתר. במקביל לכך, יצאנו בקמפיין אגרסיבי של בניית קישורים חיצוניים תוך שמירה על פרופיל אנקור טקסט טבעי וצמיחה עקבית.
לאחר חודשים ספורים של עבודה משותפת, אתר הלקוח התבסס בעמוד הראשון בלמעלה מ-100 מילות מפתח שהוגדרו. כמות הכניסות האורגניות עלתה באופן משמעותי. המגמה נמשכת באופן עקבי, ובכל שנה הלקוח שובר שיא חדש של מבקרים אורגניים באתר, אשר מתורגמים לרכישות, הרשמות לניוזלטר, רכישת גיפט קארד ועוד.
כדי לספק את החוויה הטובה ביותר, אנו משתמשים בטכנולוגיות כמו קבצי קוקיז לאחסון ו/או גישה למידע מהמכשיר שלך. הסכמה לשימוש בטכנולוגיות אלו תאפשר לנו לעבד נתונים כגון התנהגות גלישה או מזהים ייחודיים באתר זה. אי הסכמה או משיכת ההסכמה עשויות להשפיע לרעה על תפקודן של תכונות מסוימות באתר.