חיפוש
״למעלה מ-100 מילות מפתח בעמוד הראשון של גוגל״

הלקוח

ג׳ק קובה

מטרת הפרויקט

קידום אתרים אורגני

האתגר

לקוח מוכר מתחום ההלבשה התחתונה אשר היה חזק מאוד באוף ליין ובפרסום מממומן בדיגיטל, אך ללא נוכחות בתוצאות האורגניות. למרות שמדובר במותג גדול ומוכר, בתוצאות החיפוש האורגניות התחרות הייתה מול מותגים ותיקים ומוכרים גם כן, אשר השקיעו שנים רבות בקידום אורגני של האתרים שלהם. זאת בעוד ללקוח לא היה בלוג פעיל באתר, מספר חד ספרתי של קישורים מאתרים חיצוניים ואתר שלא עבר כל אופטימיזציה.

מה עשינו

התחלנו במחקר מילות מפתח יסודי על מנת למפות מאות ביטויים פוטנציאליים שרלוונטים ללקוח בתחום פעילותו. לאחר מכן סידרנו את האתר על ידי שיפור מהירות הטעינה שלו, שדרוג חווית המשתמש בדרכים שונות, התאמת עמודי האתר הקיימים למילות המפתח המקודמות, הקמת עמודים וקטגוריות חדשות בהתאם למחקר הביטויים ופיתוח פוסט מקצועי באתר. במקביל לכך, יצאנו בקמפיין אגרסיבי של בניית קישורים חיצוניים תוך שמירה על פרופיל אנקור טקסט טבעי וצמיחה עקבית.

והתוצאות​

לאחר חודשים ספורים של עבודה משותפת, אתר הלקוח התבסס בעמוד הראשון בלמעלה מ-100 מילות מפתח שהוגדרו. כמות הכניסות האורגניות עלתה באופן משמעותי. המגמה נמשכת באופן עקבי, ובכל שנה הלקוח שובר שיא חדש של מבקרים אורגניים באתר, אשר מתורגמים לרכישות, הרשמות לניוזלטר, רכישת גיפט קארד ועוד.

ביטויים מובילים בעמוד הראשון

  • בגדי ים
  • בגד ים מחטב
  • חזייה
  • חזיות
  • תחתוני מחזור
  • תחתונים
  • הלבשה תחתונה
  • גרביונים
  • גרביונים מעוצבים
  • מחטב בטן
  • חזיית תחרה
  • חזיית סטרפלס
  • חזיית פוש אפ
  • הלבשה תחתונה איכותית

קצת סטטיסטיקות ונתונים