חיפוש
״שיפור ניכר בנראות ובמספר הפניות לעמותה״

הלקוח

עמותת נטע

מטרת הפרויקט

בניית אתר ופרסום ממומן בגוגל

האתגר

ארגון ללא מטרות רווח המסייע לנשים לממש את שאיפותיהן המקצועיות וליצור תרבות ניהול המקדמת הוגנות מגדרית. העמותה הגיעה אלינו במטרה לשפר את המיתוג ולהגיע לקהל יעד רלוונטי, על מנת לחשוף את הסדנאות והקורסים השונים שיש להם להציע.

מה עשינו

בתהליך יסודי ומאתגר, הגדרנו את מטרות העמותה, עיצבנו, פיתחנו והעלנות לאוויר את אתר האינטרנט החדש של החברה. האתר היווה קפיצת מדרגה משמעותית לעומת מה שהיה טרם לכך, גם מבחינת נראות וגם מבחינת פונקציונליות. ביצענו תהליך להגדרת "נטע" כעמותה מוכרת ורשמית מול גוגל, מה שאיפשר לה ליהנות מתקציב פרסום של 10K$ בחודש. תקציב זה, יחד עם תקציבים חיצוניים של העמותה, הופנו על מנת להגדיל את המודעות למותג ואת כמות הנרשמים לסדנאות ולקורסים, בעיקר באמצעות מיקוד בקמפיינים שמטרתם לייצר שיחות טלפון.

והתוצאות​

בשנה הראשונה לפעילות המשותפת שלנו, העמותה קיבלה לא פחות מ-1570 פניות בעלות ממוצעת של $0.07 בלבד לליד. ממוצע של 130 לידים בחודש!

העמותה הגדילה באופן משמעותי את חשיפתה בקרב קהל היעד שלה. הפרסום הממומן אפשר לה להגיע בצורה מאוד מדוייקת אל הנשים הרלוונטיות ביותר, למלא קורס אחר קורס ולצמוח בקצב מסחרר.

ביטויים מובילים בעמוד הראשון

קצת סטטיסטיקות ונתונים