חיפוש
״14,784 לידים בשנה במחיר של ₪8.40 כל אחד״

הלקוח

תקשוב

מטרת הפרויקט

פרסום ממומן בגוגל

האתגר

חברת תקשוב הינה חברת השירות והתקשורת הותיקה בישראל. לחברה 42 מוקדים ברחבי הארץ והיא מעסיקה כ-11,000 עובדים. בשל כמות העובדים הגבוהה, והתחלופה של עובדים אלו, אשר לרוב לא נשארים זמן רב בתפקיד, ישנו צורך מתמיד בגיוס של עובדים חדשים בהיקפים גבוהים. חברות פרסום קודמות לא הצליחו לעמוד ביעד של תקשוב להשגת כמות הלידים הרצויה במחיר משתלם לאורך זמן.

מה עשינו

ביצענו מחקר שוק מעמיק על מנת לבנות בצורה כמה שיותר מדויקת את הפרסונה של קהל היעד שלנו. במקביל, המלצנו על מספר שינויים בדפי הנחיתה ושינוי מהותי באופן שבו הם עבדו עד כה. הקמנו 4 קמפיינים שונים אשר כל אחד מהם ממוקד בקהל ספציפי – סטודנטים, חיילים משוחררים, אמהות וקמפיין כללי יותר אשר מוגדר לאזורים ספציפיים בארץ.

והתוצאות​

הפעילות שלנו הניבה תוצאות מדהימות בזמן קצר מאוד והחברה החלה ליהנות משטף של לידים ברמת רלוונטיות גבוהה. בשנת 2022 לבדה, יצרנו ללקוח 14,784 לידים! אבל זה לא הכל: הורדנו את המחיר הממוצע לקליק ל-₪1.12 בלבד, והמחיר להמרה עמד, נכון לסוף השנה, על ₪8.40 בלבד. זה מאפשר ללקוח להזרים כמויות אדירות של לידים במחירים מעולים. בזכות העבודה המשותפת שלנו, יש לחברה מקור קבוע ויציב של לידים אשר מאפשרים להם לגייס את העובדים המוכשרים ביותר, לכל תפקיד בחברה, בהתאם לצרכים המשתנים שלהם.

ביטויים מובילים בעמוד הראשון

קצת סטטיסטיקות ונתונים