בחירת מקדם אתרים מקצועי

המדריך המלא לבחירת מקדם אתרים לאתר שלכם

Email
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Facebook
תוכן עניינים
זמן קריאה: 6 דקות

קידום אתרים הוא הכרחי היום לכל בית עסק. לא די בכך שהוא עוזר להבאת תנועת גולשים איכותית מגוגל אלא גם תורמת לנו לשיפור המוניטין של החברה וממצבת אותנו כחברה מובילה בתחומנו. על מקדם האתרים שתבחרו תהיה אחראיות רבה והוא יצטרך לדאוג בעבודתו לעשרות פרמטרים שונים המשפיעים על קידום האתר בגוגל ולהיות ער לשינויים במנוע החיפוש לאורך הזמן.

אף מקדם, מקצועי וגדול ככל שיהיה, לא יכול להבטיח לכם תוצאות מכיוון שאין לו שליטה מלאה על מנוע החיפוש. מקדם אתרים מקצועי ומנוסה כן יכול להיעזר בידע ובניסיון שצבר לאורך השנים כדי לקדם אתכם בצורה הטובה ביותר והנכונה ביותר עבורכם וכמובן שבסופו של דבר הוא יימדד לאורך זמן במבחן התוצאות.

רגע לפני שאתם שמים את תקציב הפרסום של העסק שלכם על הכתפיים הלא נכונות, כדאי להשתמש במדריך הזה כדי להכיר קצת יותר לעומק את עבודתו של מקדם האתרים וכיצד לבחור אחד מתאים עבור העסק שלכם.

תכונות של מקדם אתרים מומלץ לקידום האתר שלכם

סביר להניח שיש בישראל אלפי אנשים העוסקים בתחום קידום אתרים. אחוז קטן מאותם מקדמים הוא באמת מכיל מקדמים הנושמים את התחום, חיים אותו מדי יום ושעה ומתפרנסים ממנו במשרה מלאה ובכבוד. גם אם יש עשרות או מאות מקדמי אתרים טובים,

איך נוכל לבחור מבניהם? ובכן אתם צודקים זה בהחלט לא דבר פשוט. לשם כך כדאי להכיר את תכונות האופי המומלצות למקדם אתרים איכותי וכך תוכלו לסנן מבין האנשים ולבדוק מי מתאים לכם. ללקוחות עם אופי שונה ייתכן ומקדמים שונים יתאימו להם. כמו כן לתחומים מסוימים תחרות גבוהה יותר ומצריכה יותר משאבים וקשרים מה שעשוי להיות מקדם אחד ולא למקדם אחר, טוב ככל שיהיה.

  • מקצועיות – מקדם אתרים איכותי צריך להיות בעל ידע והכשרה מקצועית בתחום או לכל הפחות בתחום השיווק והפרסום, מתוך הבנה שניתן ללמוד קורסים מקצועיים לקידום אתרים דרך האינטרנט ולבנות תשתיות וקשרים לאורך השנים.
  • אופי נוח – המקדם שלכם צריך להיות בעל אופי נוח שיהיה לכם נעים לעבוד איתו ולפנות אליו בכל שאלה וצורך.
  • שאיפה למצוינות – תחום הקידום האורגני הוא תחרותי כמעט בכל תחום. המקדם שלכם צריך לאהוב תחרות, לחבק אותה בשתי ידיים ולראות את עצמו מוביל בתחרות הזו ומנצח בה עם האתר שלכם.
  • אמינות – אתם רוצים מקדם אתרים יציב, מקצועי, עם שם טוב מאחוריו. כזה שלא יסכם את השם שלו בשקרים או ניסיון לעבוד עליכם, שלא יראה רק את הכסף שלכם אלא באמת את ההצלחה של העסק מתוך רצון לעבוד אתכם לאורך זמן.
פוסט נוסף שעשוי לעניין אותך:  4 צעדים שימנעו מכם להיפגע בעדכון הבא של גוגל

איך למצוא מקדם אתרים מקצועי?

זה קצת מצחיק שאתם קוראים את המאמר באתר שלנו, כאשר אנו מציעים בעצמנו שירות קידום אתרים מקצועי ללקוחותינו ואנו מראים לכם כיצד למצוא מקדם אתרים מקצועי. אנו יוצאים מנקודת הנחה שהלקוח הממוצע הוא אדם חכם שכבר מבין שיש יותר ממקדם אחד שקיים ובשל העובדה שאנו בטוחים בשירותים שלנו, באיכותם וביסודיות שבה אנו עובדים – אין לנו בעיה בכלל להציג לכם כיצד בעלי עסקים מוצאים מקדם SEO מומלץ:

  • גוגל – דרך גוגל תוכלו למצוא מקדם אתרים דרך מנוע החיפוש ודרך מודעות ממומנות של חברות קידום הדוחפות את עצמן בתשלום להופיע בתוצאות הראשונות (הממומנות ולא האורגניות).
  • פייסבוק – תוכלו למצוא חברות קידום מומלצות ולקרוא את התגובות עליהן בקבוצות בנושא קידום אתרים או בדפי אוהדים הכוללים את שם החברה והביטוי קידום אתרים.
  • אתרי פרילנסרים.
  • פה לאוזן דרך המלצות של בעלי עסקים אחרים.

דרכים לבדוק בעצמכם יותר לעומק את איכות המקדם והאם יהיה לכם טוב לעבוד איתו

שימו על עצמכם את המסכה של החוקר הפרטי לכמה דקות וחפשו כל דבר שאתם יכולים על החברה או המקדם שאתם רוצים לעבוד עמו. למדו על החברה דרך הפידבקים באתר שלה אך לא רק. מקור מהימן לקריאת פידבקים אמיתיים של אנשים אחרים ולא בתוך אתר החברה יכול להיות בעמוד החברה בפייסבוק, בגוגל מיי ביזנס בתוצאות של גוגל ולעיתים באינדקסים או מקומות שבהם החברה מופיעה.

מלבד אלה תוכלו להקשיב לאינטואיציה שלכם, לבחון את שירות הלקוחות של החברה ואת הזמינות שלהם ולהכיר יותר לעומק את הצוות הפועל בחברה. כמו כן כל מקדם שמכבד את עצמו יעבוד עם הסכם עבודה מסודר ששני הצדדים חתומים עליו. הסכם טוב הוא הסכם המעגן סעיפים המגנים על שני הצדדים ומשרת את האינטרסים של שני הצדדים.

פוסט נוסף שעשוי לעניין אותך:  איך לבצע מחקר מילות מפתח שיבנה את יסודות ההצלחה של הפרויקט?

מהן ההמלצות של גוגל בנוגע לבחירת מקדם אתרים?

על מנת להקל על בעלי עסקים את מלאכת בחירת חברת קידום מקצועית לאתר שלכם ולא ליפול קורבן לאנשי מקצוע לא טובים שגם יגזלו מכם זמן וכסף – גוגל יוצאת לעזרתכם והכינה עמוד שלם עם המלצות על בחירת מקדם אתרים SEO איכותי. להלן עיקר ההמלצות מאותו עמוד:

  • תיק עבודות – בקשו ממקדם האתרים שתם משוחחים עמו להראות לכם את תיק העבודות שלו. אלו אתרים הוא קידום, באילו תחומים ואילו ביטויים הוא קידום לעמוד הראשון. אתם רוצים לבדוק שאכן מדובר ביטויים טובים בתחומים הללו. כמו כן – אם המקדם הביא את האתרים הללו לתוצאות הראשונות בגוגל בתחומים תחרותיים כמו התחום שבו עוסק העסק שלכם – אז לפחות ברמה המקצועית כנראה שהוא יכול להביא אתכם לשם.
  • התחייבות להצלחה – צריך להיזהר מאוד עם הנושא הזה של התחייבות להביא אתכם לתוצאה הראשונה או לעמוד הראשון בתוך X זמן. מקדם אתרים מקצועי ומנוסה יוכל, בהתאם לתחרות בתחום שלכם, למצב האתר שלכם ולחקר המתחרים שלכם, להעריך פחות או יותר כמה זמן יידרש להביא אתכם לעמוד הראשון ואולי לתוצאות הראשונות. למרות הכול – הוא אינו יכול להבטיח זאת אלא אם כן הוא מוכן לסכן את המשך העבודה אתכם ביצירת ציפיות גבוהות שלא בטוח שיוכל לעמוד בהן.
  • עבודה לפי הקווים המנחים של גוגל – גוגל לא חושפת את כל הסודות אודות קידום אתרים במנוע החיפוש שלה אך בהחלט מספקת טיפים רבים להתאמת האתרים למה שהיא מחפשת להציג בתוצאות הראשונות. במילים אחרות – איך לעודד את גוגל לשים אתכם בתוצאות הראשונות על פני אתרים אחרים שלא עובדים לפי הקווים המנחים של גוגל. אם המקדם שלכם מחפש להשתמש בטכניקות לא חוקיות כדי לקדם אתכם במהירות לתוצאות הראשונות אתם מסתכנים בענישה מגוגל שתגרום להם להפסדים כלכליים רבים לאחר מכן כדי לצאת משם לדרך חדשה. ודאו שהמקדם שלכם עובד לפי ההנחיות של גוגל.
  • ניסיון – הניסיון הוא מדד קריטי בתחום קידום האתרים. לא רק שהוא משפיע על הכרת השינויים במנוע החיפוש לאורך השנים ממקור ראשון, כיצד הם השפיעו על האתרים של המקדם ולקוחותיו ואילו התאמות הוא נדרש לבצע על מנת לנווט היטב את הספינה אלא גם שהניסיון לאורך השנים אומר: קשרים שנבנו, כיצד להתמודד עם שינויים שונים במנוע החיפוש במהירות, מה כדאי לבצע היום כדי לקדם את האתר מעל המתחרים ועוד.
  • דוחות – חברת קידום מקצועית תנפיק לכם לפחות דו"ח אחד בחודש עם מצב הקידום ודירוג מילות המפתח שסוכמו לקידום. בשורה התחתונה מעניין אתכם להתקדם בגוגל לעמוד הראשון בביטויים בתחום שלכם ומעניין אתכם שכמות התנועה באתר שלכם תגדל.
פוסט נוסף שעשוי לעניין אותך:  קורס קידום אתרים - מה המסלול הנכון עבורכם?

"מסה מדיה – אני רוצה לשים עליכם את כל מסת הקידום של האתר שלי בגוגל"

חברת מסה מדיה פועלת כבר למעלה מעשור בתחום השיווק הדיגיטלי עם התמחות בתחום קידום האתרים. החברה בנתה רשת קשרים ענפה לאורך השנים וכמו כן עושה שימוש בכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר היום לקידום לקוחותיה לצד חומר אנושי מקצועי, אמין ומנוסה.

אם אחרי המאמר הזה הבנתם שאתם יכולים להיות איתנו בידיים טובות, נשמח לשמוע מכם ולדבר על איך לקדם את האתר שלכם לתוצאות הראשונות בגוגל כדי לבנות עבורכם מקור איתן ויציב של מתעניינים חדשים שיגיעו אליכם מדי חודש.

אם אתם כבר פה, הנה עוד כמה פוסטים ששווה לבדוק:
/* */