אופטימיזצית אוף פייג׳ בפרויקט קידום אתרים

אופטימיזצית אוף פייג׳ מתמקדת במכלול הפעולות אשר מתבצעות מחוץ לאתר במטרה לשפר את מיקומיו בתוצאות החיפוש. ברוב המקרים מדובר בשלב השני של תהליך הקידום האורגני והוא השלב השוטף אשר מבוצע לאורך כל הדרך, לאחר שבוצעה אופטימיזצית און פייג׳ על הצד הטוב ביותר.

קיימת תמימות דעים על כך שבניית קישורים איכותיים ממקורות סמכותיים ורלוונטיים לתחום העיסוק של האתר המקודם, הוא הפרמטר היחדני המשפיע ביותר והחשוב ביותר בעבודת האוף סייט.

ישנם דרכים רבות להשיג קישורים, כמה מהנפוצים שבהם:

  • רישום האתר לאתרי אינדקס מובילים בתחומו (אתרים כגון b144, זאפ וכו׳)
  • פרסום תכנים בפורומים רלוונטיים
  • תגובות לפוסטים בנושא העיסוק של האתר
  • שימוש ברשת אתרים פרטית
  • החלפת קישורים עם בעלי אתרים ו/או מקדמי אתרים אחרים
  • יצירת תוכן איכותי שיגרום לבעלי אתרים אחרים לרצות לקשר אליו
  • רכישת כתבות באתרי חדשות ופורטלים רלוונטיים

בנוסף לבניית קישורים בצורה נכונה ומדודה, ישנם אלמנטים נוספים שיש לקחת בחשבון אם רוצים למקסם את תוצאות עבודת האוף סייט ולהשיג הצלחות משמעותיות בקידום אתרים אורגני. השניים המרכזיים שבהם:

  • אזכורים של האתר במקומות אסטרטגיים ברחבי הרשת.
  • הפצת ה-NAP (שם, כתובת, טלפון) של בית העסק באופן מדוייק ועקבי על מנת לחזק את העובדה שמדובר בעסק אמיתי, יציב וקיים.
  • בניית נוכחות ברשתות החברתיות המובילות על ידי דפים עסקיים רשמיים, תגובות בקבוצות רלוונטיות ועוד.
/* */