רשת החיפוש (Search Network) של גוגל

מהי רשת החיפוש?

רשת החיפוש של גוגל היא רשת של אתרים ואפליקציות, בשיתוף מנוע החיפוש של גוגל – המהווים יחד רשת גדולה של חיפוש תוכן. רשת זו מתייחסת לתוצאות החיפוש המופיעות לגולש בעת שחיפשת שאילתה או ביטוי מפתח מסוים. זה יכול להיות באתר או אפליקציה המשתפים פעולה עם גוגל או במנוע החיפוש של גוגל עצמו. רשת החיפוש היא מונח המגיע מתחום הקמפיין הממומן בגוגל שכן אתם כבעלי הקמפיין מחליטים האם תרצו להציג את התוצאות שלכם ברשת החיפוש של גוגל או ברשת המדיה של גוגל.

ההבדל בין רשת החיפוש לרשת המדיה של גוגל

רשת החיפוש של גוגל מבוססת חיפוש על ידי מילת מפתח, בעוד רשת המדיה של גוגל מהווה מעין פרסומות "דחיפה" אתם מיועדות להבליט את המודעה שלכם אל הקהל, גם אם לא בהכרח מדובר בקהל הכי ממוקד או במישהו שחיפש אתכם, את השירות שלכם או את המוצר שאתם משווקים. לכל אחת מסוגי הרשתות יש יתרון אחר בכל הנוגע לפרסום המותג וכדאי לכם להכיר את היתרונות השונים לפני שתחליטו היכן לפרסם.

מתי נפרסם מודעות ברשת החיפוש?

המודעות ברשת החיפוש מופיעות כאשר אדם ביצע כבר חיפוש של ביטוי מפתח מסוים. זה יכול להיות מונח מסוים, משפט, שירות, מוצר ועוד. אם למוצר או לשירות שלכם יש נפח חיפוש גבוה – מומלץ בהחלט לפרסם דרך רשת החיפוש לאותם ביטויים רלוונטיים למוצרים ולשירותים שלכם. במידה והתקציב שלכם מוגבל יחסית אתם צריכים קמפיין ממוקד יותר ולכן גם במקרה כזה מומלץ להשתמש ברשת החיפוש.

מתי נפרסם מודעות ברשת המדיה?

מודעות ברשת המדיה הן מודעות דחיפה. כלומר אף אחד לא חיפש אותן במכוון אלא ניתקל בהן. זה יכול להיות מודעות רגילות, מודעות תמונה, סרטון וכו'. במידה ולביטויי המפתח הקשורים למוצרים ולשירותים שלכם יש נפח חיפוש נמוך או במידה ואתם רוצים להגדיל את המעורבות למותג שלכם כדאי להשתמש במודעות ברשת המדיה. חברות רבות משתמשות באופציה זו גם לצורך פרסום רימרקטינג והישארות בתודעה של קהל היעד. אתם כמובן תבחרו את סוג הפרסום המתאים ביותר לתקציב ולמצב שלכם.

/* */