קידום אתרים אורגני בישראל לעומת קידום אתרים בחו״לֹ

קידום אתרים בישראל לעומת קידום אתרים בחו"ל – לא אותה גברת בשינוי אדרת

Email
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Facebook
תוכן עניינים
זמן קריאה: 5 דקות

למרות שעל פניו מדובר באותו אפיק פרסום, ההבדלים בין גוגל ישראל לגוגל העולמי הם שמים וארץ. אם יש לכם אתר שאתם מעוניינים לקדם בחו"ל ותהיתם על ההבדלים בין קידום אתרים בישראל לעומת קידום אתרים בחו"ל, הפוסט הזה בדיוק בשבילכם.

ידע מקצועי וניסיון עשיר בקידום אתרים בחו"ל

קידום אתרים בחו"ל מחייב ידע עשיר, ניסיון מקצועי והכרות מעמיקה עם שיטות קידום מתקדמות ואפקטיביות יותר. חשוב להדגיש כי מקדם אתרים ישראלי המתמחה בקידום אורגני וממומן רק בישראל, לעולם לא יוכל לספק לכם תוצאות טובות אם תטילו עליו את המשימה לקדם את האתר שלכם בארצות מעבר לים ובשפות זרות.

כדי לקדם אתר בארצות הברית, באוסטרליה, בארצות אירופה או בכל מקום אחר, חייבים להיות מנוסים בעבודת הקידום בחו"ל מאחר והיא שונה באופן מהותי לעומת תהליך הקידום האורגני בגוגל ישראל. בין הסיבות להבדלים המשמעותיים בין קידום אתרים בחו"ל לבין קידום אתרים בישראל:

  • תחרותיות גבוהה יותר
  • ידיעת שפה זרה ברמת שפת אם
  • עלויות
  • תשתיות
  • פופולריות מנועי החיפוש במדינה הזרה
  • קידום מקומי או דמוגרפי
  • הכרות עם ניואנסים מקומיים בתהליך הקידום
  • אתרים מרובי שפות

תחרותיות בארץ לעומת חו"ל

באופן כללי, רמת התחרותיות בתחום הקידום בחו"ל גדולה בהרבה מאשר התחרות בישראל. חשוב לזכור כי גוגל ישראל (Google.co.il) מיועד לתושבי המדינה, לכן מנוע החיפוש הפופולרי משרת בארץ כמה מיליוני אנשים בלבד, בעוד אתרי גוגל בשפות זרות משרתים מאות מיליוני גולשים, למשל רק בארצות הברית יש יותר מ-300 מיליון מקומיים המשתמשים בגוגל.

ככל שהתחרות גבוהה יותר, יש גם יותר שחקנים באותה משבצת, ועליהם להתמודד על שטח מצומצם בדף תוצאות החיפוש של גוגל, או במנוע חיפוש רלוונטי אחר, ולמעשה כולם מנסים להתברג לעשירייה הראשונה בדף התוצאות הראשון של גוגל, לכן הקידום בחו"ל מחייב יותר משאבים וזמן על מנת להגיע למיקום גבוה בתוצאות החיפוש.

פוסט נוסף שעשוי לעניין אותך:  להופיע מעל המקום הראשון

קידום אתרים בשפות זרות

בעת קידום אתרים בישראל נעזרים לרוב בכותבי תוכן מקומיים השולטים בעברית ברמה של שפת אם. רוב החיפושים בגוגל ישראל מתבצעים בעברית, לכן התכנים באתרים הם בעברית בשילוב ביטויים לקידום. התוכן בחו"ל חייב להיות איכותי יותר ויש להקפיד על ניסוח וכללי תחביר, ובנוסף לא ניתן לשכתב סתם כך מאמרים כפי שנהוג לבצע בישראל, אלא התוכן חייב להיות מקורי וברמה גבוהה. הכותבים בחו"ל נדרשים לביצועים איכותיים יותר, ולרוב מזמינים את התוכן מכתב מקצועי השולט בשפה המקומית ברמת שפת אם שמבצע מחקר מעמיק ומתבסס על מקורות מידע אמינים.

כותב תוכן מקומי מכיר את הניואנסים הקטנים של השפה ואת מאפייני קהל היעד, לכן הוא יכול להתאים את הטקסט למקומיים, בעוד כתב תוכן ישראלי לא מסוגל לייצר תוכן ברמה גבוהה בשפה זרה, גם אם השליטה שלו בשפה היא ברמת שפת אם, כיוון ששפה היא דבר דינמי ומתפתח, ויש להתייחס גם להבדלים בין קהלי יעד שונים באותה מדינה, לפעמים בכל אזור יש ניב מעט שונה. אגב, זו הסיבה מדוע אין להזמין תכנים מכתב אמריקאי לאתר באנגלית או להיפך.

עלויות הקידום האורגני

קידום אתרים בחו"ל מחייב אתכם להשקיע משאבים גדולים בהרבה לעומת עלויות הקידום בארץ. כאשר מקדמים אתר בחו"ל פונים לקהל יעד עצום בגודלו, בהשוואה לקידום האתר בישראל הפונה לכ-8 מיליון אנשים בלבד.

בנוסף, התחרות על 10 התוצאות האורגניות בעמוד הראשון גבוהה בהרבה לעומת רמת התחרות בישראל, וככל שהתחרות גבוהה יותר יש להשקיע יותר זמן ומשאבים כדי לתפוס את המיקומים הגבוהים ולשמור עליהם לאורך זמן.

גם עלות התוכן בשפות זרות גבוהה יותר בהשוואה לעלויות התכנים בישראל, ולא ניתן להסתפק בתכנים ירודים או במאמרי SEO פשוטים ללא ערך לגולש.

פוסט נוסף שעשוי לעניין אותך:  מה זה Search Engine Branding ולמה הוא קריטי לתמהיל ה-SEO של האתר שלך?

תשתיות נחוצות לקידום בגוגל

מחירי האחסון של אתרים בחו"ל זולים יותר לעומת עלויות האחסון בחוות השרתים בישראל, אך התשתית בחו"ל מורכבת יותר מאחר והשרתים מתמודדים עם כמות עצומה של גולשים וגם סיכוני האבטחה והפריצות לאתרים משמעותיים יותר. בדרך כלל שוכרים שרת וירטואלי כדי להבטיח זמינות של 99% מהזמן, אך הזמן הנדרש לדאוג ולטפל בתשתיות מחייב את חברות הקידום בחו"ל להעסיק יותר כוח אדם או לשכור שירותים נלווים מחברות חיצוניות ומפרילנסרים, לכן העלויות ללקוח הסופי מתייקרות.

חברות קידום בחו"ל מקימות אתרי לוויין ומשקיעים בתשתיות של אתרים תומכים, בעיקר כדי להשיג קישורים חיצוניים איכותיים. בישראל מקובל לבצע החלפת קישורים עם חברות קידום אחרות, והעלויות זולות יותר.

קידום בגוגל או במנועי חיפוש אחרים?

כאשר מדברים על קידום אתרים בישראל כולם מתכוונים רק לקידום בגוגל. אם מקדמים אתר במדינות כמו רוסיה, סין ומדינות אחרות, המקומיים משתמשים במנועי חיפוש אחרים וגוגל לא מהווה בהכרח את מנוע החיפוש הפופולרי במדינה. מקדם אתרים מקצועי מסביר זאת ללקוחות שלו ועליו להתמחות בקידום אורגני וממומן במנועי חיפוש נוספים ולא רק בגוגל.

קידום מקומי/דמוגרפי

בישראל כמעט ואין משמעות לקידום המקומי (לוקאלי), אך במדינות רבות בחו"ל יש לקידום המקומי השפעה כבירה וחשיבות עצומה. כאשר מקדמים אתר במדינה גדולה כמו ארה"ב או קנדה יש חשיבות למיקום העסק מבחינה גיאוגרפית, בעיקר בגלל השטח העצום והמרחקים הכבירים. קידום מקומי מחייב כלים מעט שונים, מעבר לבחירת פרמטרים ברמת המדינה או המיקוד, לכן חשוב לוודא כי חברת הקידום מתמחה בכך.

בנוסף, בעת קידום אתר בחו"ל יש להתייחס למורכבות הקידום של אתר מרובה שפות, אפשר לבנות אתר נפרד לכל שפה ולקדם כל אחד מהאתרים בנפרד, יש גם אפשרות להשתמש בסאב דומיינים או ספריות. לכל פתרון יש יתרונות וחסרונות, לכן חשוב לוודא כי חברת הקידום בחו"ל שולטת בתגי קנוניקל ובקידום אתר מרובה שפות.

פוסט נוסף שעשוי לעניין אותך:  יותר תוכן, פחות טראפיק

כחברת שיווק דיגיטלי בינלאומית המספקת שירותים בישראל ובעולם, מסה מדיה מציעה שירותי קידום אתרים בארץ ובחו"ל בשיטות מתקדמות ונקיות, על מנת להבטיח לכם תוצאות יציבות ואפקטיביות לאורך זמן. צרו עימנו קשר לבדיקת היתכנות לעבודה משותפת.

אם אתם כבר פה, הנה עוד כמה פוסטים ששווה לבדוק:
×