072-338-4444

מודעות טקסט (Text Ads)

מהן מודעות טקסט?

אחת מטכניקות הפרסום המובילות ברשת האינטרנט היא ניהול קמפיין ממומן בגוגל. גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם ומיליוני ישראלים משתמשים בו מדי יום, לצד מאות מיליוני משתמשים ברחבי העולם. השימוש בגוגל הוא קריטי עבורנו לחיפוש מידע, אנשי שירות, מוצרים ועוד.

עמוד התוצאות של גוגל מורכב מ-10 תוצאות אורגניות ו-7 תוצאות ממומנות (עשוי להשתנות לאורך הזמן אבל זה בערך הסטנדרט), כאשר 4 התוצאות הראשונות יהיו ממומנות (מודעות מהקמפיין הממומן) ו-3 המודעות הממומנות הנוספות יופיעו בתחתית עמוד התוצאות של גוגל. ניתן כמובן לטעון תוצאות אורגניות נוספות מסוף העמוד של גוגל. המודעות הממומנות המדוברות נקראות גם מודעות טקסט או Text Ads באנגלית.

מודעות טקסט בגוגל

כיצד בנויה מודעת טקסט של גוגל?

למודעת טקסט סטנדרטית יש מבנה פשוט למדי: כותרת, כתובת URL ותיאור.

  • כותרת – הכותרת תופיע בפונט גדול ובולט ביחס לתיאור המודעה והיא גם תהיה בראש המודעה. היא תהיה באורך מקסימלי של 60 תווים, שתתחלק ב-2 מקבצים של עד 30 תווים עם מקף המפריד ביניהם. הכותרת לראש תכלול את ביטוי המפתח המרכזי שתרצו שהגולש יחפש כדי שיגיע למודעה זו, את שם העסק ו/או הנעה לפעולה.
  • כתובת ה-URL – מדובר בכתובת שהגולש רואה שאליה הוא נכנס כביכול. במערכת אתם יכולים להגדיר את כתובת עמוד הנחיתה אליו יגיע הגולש בלחיצה על המודעה שלכם אולם במידה והכתובת ארוכה מדי או לא שיווקית מספיק לטעמכם – תוכלו לשנות/לקצר אותה לפי הדרישות של גוגל דרך המערכת.
  • תיאור המודעה – יהיו לרשותכם עד 90 תווים הפרוסים על פני 3 כותרות ועוד 180 תווים שבהם תצטרכו לתאר מספיק טוב את המוצר/השירות שאתם מציעים ומצד שני לגרום לגולשים ללחוץ על המודעה לפרטים נוספים. לכן מדובר בדרך כלל בפירוט קצר אודות זה שהחברה מספקת את השירות/המוצר או תספק לכם כך וכך ומוסיפים לזה הנעה לפעולה, לדוגמה: לחצו כאן, התקשרו כעת וכו'. כמו כן כדאי להוסיף משפטים שמעלים את אחוז הלחיצה על המודעה כמו "לזמן מוגבל", "מבצע לחג" וכו'.

תוספות למודעות טקסט

לאורך השנים גוגל שדרגה משמעותית את תצוגת המודעות הממומנות שלה וכיום ניתן להוסיף למודעה פיצ'רים שונים והרחבות שיכולות להועיל משמעותית ליצירת אחוזי הקלקה גבוהים יותר על המודעה, להגדיל את רלוונטיות המודעה, להפחית את העלות לקליק, לתפוס שטח נדל"ן גדול יותר משטח התצוגה של הלקוח וכמובן על הדרך להיות בולט ומקצועי יותר מהמתחרים.

תוספות אלו יכולים להיות: טלפון ליצירת קשר בלחיצה על המספר/כפתור ההתקשרות, קיצורי דרך לעמודים בולטים באתר ועוד.