072-338-4444

מודעות באמפר (BUMPER ADS)

מהן מודעות באמפר?

האם יצא לכם באחת הפעמים שגלשתם ביוטיוב להיתקל בפרסומת הקופצת לכם בין הסרטונים? ובכן יש שני סוגים של פרסומות כאלה ביוטיוב: פרסומות וידאו רגילות ופרסומות באמפר. בעוד פרסומות וידאו רגילות יכולות להיות ארוכות יותר ומאפשרות דילוג לאחר 5 שניות של צפייה בפרסומת מודעות באמפר הן מודעות שהאורך שלהן הוא מקסימום 6 שניות והגולש לא יכול לדלג עליהן.

כיצד ניתן ליצור מודעות באמפר ביוטיוב?

ראשית תצטרכו חשבון יוטיוב להעלות אליו את סרטוני הפרסומת שלכם באורך של עד 6 שניות. לאחר מכן תצטרכו לוודא שיש לכם חשבון בגוגל אדס של גוגל כיוון שתצטרכו לנהל את קמפיין הפרסום משם, מסוג קמפיין וידאו עם סוג מודעות באמפר.

איך עובדות פרסומות הבאמפר?

  • הסרטונים הינם באורך של עד 6 שניות בלבד.
  • הגולש אינו יכול לדלג על הסרטון.
  • אנשים הצופים במודעות הבאמפר שלכם לא יגדילו את כמות הצפייה של הסרטון ביוטיוב.
  • התשלום עבור מודעות אלו יהיה פר אלף צפיות/חשיפות.
  • מדובר במודעה נהדרת עבור גולשים במובייל בעיקר.

מודעות באמפר ביוטיוב

היתרונות של פרסומות אלו לבעלי עסקים

למודעה מסוג זה חיסרון אחד גדול שלפני היתרונות כדאי שנתחיל דווקא ממנו. הסרטון הוא קצר מאוד ולכן אי אפשר לחפור בו יותר מדי או להעביר המון מסרים. מדובר בסרטון שהמסר בו צריך להיות יחיד, קצר וקולע. יש אומרים שזהו גם היתרון של פרסומת זו: שבזמן כה קצר ניתן להעביר מסר מהיר ובעולם שבו כולם רצים מהר מדבר אחד לדבר השני מדובר בפרסומת פופולרית במיוחד. הגולשים לא מתעצבנים על פרסומות מסוג זה מכיוון שהם רגילים לצפות 5 שניות בפרסומות ביוטיוב לפני שהם יכולים לדלג עליהם אז לצפות שניה יותר בסרטון לא יהרוג אף אחד. יתרון נוסף הוא כמובן גם העובדה שהגולש אינו יכול להעביר או לדלג על המודעה וחייב לצפות בה או להאזין לה כדי להגיע לסרטון המבוקש.

איך מקימים קמפיין עם מודעות באמפר בגוגל אדס?

אז לאחר שהעלתם את סרטון הפרסומת שלכם לחשבון שלכם ביוטיוב ופתחתם חשבון גוגל אדס הגיע הזמן להקים את הקמפיין.

היכנסו תחילה לחשבון גוגל אדס שלכם.

לחצו על קמפיינים -> לחץ פלוס בצבע כחול -> קמפיין חדש.

בחרו ביעד מודעות למותג ופוטנציאל חשיפה.

כעת תתבקשו לבחור את סוג הקמפיין. בחרו בקמפיין וידאו ולאחר מכן באפשרות "מודעת באמפר".

תנו שם לקמפיין שלכם (אם אתם מנהלים מספר קמפיינים במקביל תרשמו שם ייחודי ומדויק שתוכלו לזהות בבירור את הקמפיין).

כעת יהיה עליכם להגדיר את הקמפיין: תקציב, הרשתות בהן הוא יופיע, מיקומים, שפה ופרמטרים נוספים שחשוב לכם כדי למקד את הפרסום שלכם.

כעת תתבקשו להזין את הצעת המחיר שלכם לפי אלף חשיפות.

לאחר מכן תתבקשו להזין את כתובת ה-URL של המודעה שלכם מיוטיוב, לבחור בפורמט מודעות באמפר ולהמשיך לפי ההוראות. תצטרכו גם לעדכן את כתובת ה-URL הסופית. אם תרצו לאפשר למערכת ליצור מודעת באנר מהסרטון שלכם סמנו אופציה זו. לבסוף לחצו על שמור והמשך והמערכת תבחן את הקמפיין שלכם. כאשר היא תאשר את הקמפיין הוא יעלה לאוויר ותוכלו להתחיל לעקוב אחר נתוני הקמפיין שלכם.

לסיכום, מודעות באמפר הן מודעות יעילות מאוד בשימוש נכון, בעיקר עבור שתילת מסרים שיווקיים קצרים, יחסי ציבור אונליין והגדלת החשיפה למותג.