חיפוש

גוגל פרטנרס (Google Partners): אילו הסמכות קיימות, מה התעודה מעניקה ולמה מומלץ לעבוד עם שותף מוסמך?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
תוכן עניינים

מה זה גוגל פרטנרס?

גוגל פרטנרס (או שותפים מוסמכים של גוגל אם תרצו) היא תוכנית הסמכה של גוגל לארגונים, עצמאים ובעלי עסקים המעוניינים לקבל את תג ההכרה של שותף מוסמך של גוגל במסגרת תוכנית Partners. את תג זה מקבלות הסוכנויות שעמדו בכל הדרישות של הסוכנות בתוכנית, והוא מסייע להגדיל את מוניטין העסק ולמתג אותו כעסק מקצועי ומוכר בשיווק דיגיטלי ובניהול קמפיינים במדיה, ובפרט ברשת המדיה של Google. שליטה ויעילות בפרסום ברשת המדיה מהוות חלק מרכזי באסטרטגיה הכוללת של קידום אתרים ושיפור ביצועי הפרסום. בתוכנית גוגל פרטנרס, הסוכנויות מקבלות סטטוס והכרה מקצועית על הישגיהן מגוגל.

במילים אחרות, תג זה מהווה אסמכתא לכך שהמשווק שאתם עובדים מולו מוסמך לבצע קמפיינים שונים במערכת הפרסום של גוגל, בעל ניסיון בביצוע קמפיינים ושימוש במערכת, מנהל כבר מספר לקוחות ו/או משתמשים במערכת הניהול ובעל כל הידע הנדרש לגבי עדכונים חדשים במערכת והכלים החדשים שהיא מציעה.

הדרישות לקבלת ההסמכה מחולקות לקטגוריות שונות, כולל ביצועים, הוצאות והסמכות. קטגוריית הביצועים (Performance) בוחנת את איכות ותוצאות הקמפיינים, קטגוריית ההוצאות (Spend) מתייחסת להיקף ההשקעה הכספית בפרסום, וקטגוריית ההסמכות (Certifications) עוסקת בהסמכות המקצועיות של אנשי הצוות. הסוכנויות ממלאות תפקיד מרכזי בכך שהן מסייעות ללקוחות שלהן להשיג תוצאות מיטביות בשיווק ובמדיה הדיגיטלית. תוכנית Partners של גוגל מתמקדת בשיווק דיגיטלי וניהול קמפיינים במדיה, ודורשת ניהול מקצועי של החשבונות והפעילות של הסוכנות.

איך ניתן להצטרף לתוכנית של גוגל פרטנרס?

תוכנית Google Partners פתוחה באופן חופשי לכולם אולם מדובר בהצטרפות לתוכנית בלבד. כדי להצטרף יש לעמוד בדרישות מסוימות, אשר משתנות לפי מדינה מסוימת. כדי לקבל את ההסמכה יש הצורך לעמוד בקריטריונים שונים שמציבה גוגל, כאשר הדרישות כוללות גם ניהול את החשבון בצורה מקצועית. לאורך השנים היא הקשיחה את תנאי הסף לקבלת ההסמכה.

התוכנית כוללת לימודי אונליין של המערכת והשימוש בה, פרק זמן מסוים שבו צריך להפעיל את מערכת הפרסום, סך הוצאות מסוים בשימוש במערכת הפרסום ועוד. אתם תוכלו לבחור את הדרך המתאימה לכם לעמוד בדרישות, לפי הצרכים והיכולות שלכם. נרחיב על כך עוד רגע מיד לאחר שנציג את שני סוגי ההסמכות של גוגל.

google partner

סוגי הסמכות Google Partner

יש שני סוגי הסמכות: האחד הוא Google Partner והשני הוא Premier Google Partner, כביכול הסמכה יוקרתית יותר. שתיהן הן הסמכות לניהול קמפיינים שונים בגוגל: קמפיין מודעות טקסט, קמפיין וידאו, קמפיין רימרקטינג אך דרישות ההסמכה הן נרחבות ונוקשות יותר בגרסת הפרימייר. סטטוס Premier Partner ניתן רק לסוכנויות שעומדות בדרישות מסוימות וגם נמצאות בין ה־3% המובילים בשוק בכל מדינה, בהתאם לדירוגי הביצועים.

איך ניתן לקבל הסמכת שותף של גוגל?

גוגל רוצה שהשותפים שלה יהיו בסטנדרט גבוה (מה שגם יעזור להם בסופו של דבר כיוון שתג השותף שלהם יציג אותם בצורה חיובית וחזקה יותר ביחס למתחרים). לכן כדי לקבל הסמכת שותף יהיה עליהם לנהל חשבון לפחות 18 חודשים כאשר תצטרכו לפחות 12 חודשים של פעילות בחשבון בניהול קמפיינים. על הארגון הרוצה לעמוד בהסמכת גוגל פרטנר להוציא לפחות 10 אלף דולר ל-3 חודשים בחשבונות המנוהלים על ידי החברה ולהציג היקף פעילות משמעותי. על הארגון להחזיק לפחות עובד אחד עם הסמכה בניהול קמפיינים בגוגל אדס (אותה הסמכה אונליין המלמדת על השימוש במערכת).

יתרונות התוכנית

הצטרפות לתוכנית Google Partners מעניקה לסוכנויות פרסום יתרון משמעותי בשוק התחרותי של Google Ads. סוכנויות בסטטוס Google Partner או Premier Partner נהנות מהכרה מקצועית, גישה למשאבים ייחודיים ותמיכה ישירה מגוגל/ כל אלו מאפשרים להן להוביל את תחום הפרסום הדיגיטלי ולספק ללקוחותיהן תוצאות מיטביות.

אחד היתרונות הבולטים של תוכנית השותפים המוסמכים של גוגל הוא הגישה להדרכות מקצועיות ועדכניות. סוכנויות מוסמכות זוכות לקבל תובנות ישירות מגוגל, ללמוד על כלים חדשים, מגמות עדכניות ושיטות עבודה מומלצות בניהול קמפיינים. כך הן יכולות להציע ללקוחותיהן שירותים מתקדמים, לייעל את הקמפיינים ולהשיג תוצאות טובות יותר.

יתרון נוסף הוא התמיכה הטכנית המקצועית שמקבלות סוכנויות בסטטוס פרטנר. גישה ישירה לצוותי התמיכה של גוגל מאפשרת לסוכנויות לפתור בעיות במהירות, לשפר את ביצועי הקמפיינים ולספק מענה מהיר ללקוחות. יתרון תחרותי משמעותי בשוק הדינמי של הפרסום הדיגיטלי.

הכרה כסוכנות מובילה היא יתרון חשוב נוסף. קבלת תג Google Partner או Premier Partner מסמלת ללקוחות קיימים וחדשים כי הסוכנות עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר של גוגל, ומסוגלת לנהל קמפיינים מורכבים ומתקדמים. תג זה מסייע לסוכנויות לבלוט בתוצאות החיפוש, למשוך לקוחות חדשים ולבנות מוניטין מקצועי חזק.

הצלחות התוכנית

תוכנית גוגל פרטנרס הפכה לכלי מרכזי עבור סוכנויות שיווק דיגיטלי המתמחות בגוגל אדס, ומאפשרת להן להוביל את תחום השיווק הדיגיטלי בישראל ובעולם. סוכנויות בסטטוס Google Partner, אשר עומדות בדרישות המחמירות של התוכנית, מצליחות לספק ללקוחותיהן ערך מוסף אמיתי' החל מהשגת תוצאות מדידות בקמפיינים ועד להגדלת הפעילות העסקית של הלקוחות.

אחד ההישגים הבולטים של סוכנויות אלו הוא היכולת להגיע ללקוחות חדשים ולספק להם פתרונות פרסום מתקדמם בזכות גישה ישירה למשאבים, הדרכות ועדכונים שוטפים בתוכנית השותפים המוסמכים. הסוכנויות הללו נשארות בחזית החדשנות ומספקות ללקוחותיהן יתרון תחרותי משמעותי. תג Google Partner מהווה חותמת איכות שמבדילה את הסוכנות בשוק ומסייעת לה לבנות אמון מול לקוחות קיימים וחדשים.

סוכנויות בסטטוס Premier Partner, הנמנות עם 3% המובילים מתוך כלל הסוכנויות בתוכנית Google Partners, נהנות מהכרה יוקרתית ותמיכה ייחודית מצד גוגל. הן מקבלות גישה לאירועים בלעדיים, הדרכות מתקדמות, מחקרים עדכניים על מגמות השוק וקהילה מקצועית פעילה של שותפי גוגל המוסמכים. כל אלו מאפשרים להן להציע ללקוחותיהן שירותים חדשניים, לייעל את הקמפיינים ולהשיג תוצאות מעולות.

ההצלחה של סוכנויות בסטטוס Google Partner נמדדת לא רק ביכולת שלהן לעמוד בדרישות התוכנית, אלא גם ביכולת לספק ללקוחות תוצאות משמעותיות: החל מהגדלת החשיפה והמכירות, דרך שיפור החזר ההשקעה בפרסום ועד ליצירת שיתופי פעולה ארוכי טווח. גישה ישירה לתמיכה מקצועית של גוגל, כלים מתקדמים ודוחות ביצועים מסייעים לסוכנויות לייעל את הקמפיינים ולספק ערך מוסף אמיתי ללקוחות.

לסיכום, תוכנית google partners היא מנוף להצלחה עבור סוכנויות פרסום דיגיטלי – היא מעניקה להן הכרה מקצועית, גישה למשאבים ייחודיים ותמיכה שוטפת, ומאפשרת להן להגיע ללקוחות חדשים, להגדיל את הפעילות העסקית ולספק תוצאות משמעותיות עבור הלקוחות שלהן.

לסיכום

לסיכום, הסמכת גוגל פרטנר אינה פשוטה להשגה, אך היא מהווה אסמכתא לכך שהחברה או האדם העובדים מולכם הם אנשי מקצוע שיודעים מה הם עושה בכל הקשור לפרסום במערכת של גוגל. תוכנית Google Partners מספקת לסוכנויות יתרונות תחרותיים משמעותיים כגון גישה לידע, תמיכה, הכרה מקצועית, משאבים ייחודיים והזדמנויות לצמיחה. כל אלו מאפשרים לסוכנויות מוסמכות להוביל את תחום הפרסום בגוגל, להגדיל את פעילות העסק ולהציע ללקוחות שירותים מתקדמים ומותאמים אישית.

עד כמה הפוסט הזה עזר לכם?

דירוג ממוצע 5 / 5. כמות דירוגים: 2

אף אחד עדיין לא דירג את הפוסט, אתם יכולים להיות הראשונים 🙂

אנחנו מצטערים לשמוע שהפוסט לא עזר לכם

נשמח לשפר את הפוסט

ספרו לנו איך נוכל לשפר אותו

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
על הכותב

מוכנים להתקדם?

צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לעזור