ליד (LEAD)

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
תוכן עניינים

מה זה ליד (Lead)?

אדם שמשאיר פרטים באתר או יוצר קשר כדי להתעניין בפרטים אודות המוצר או השירות שלנו נקרא ליד. אדם שמבצע רכישה (בטלפון, פיזית או אונליין) כבר נחשב לקוח. ליד הוא למעשה אדם הנמצא שלב אחד לפני הפיכה ללקוח. בשלב שבו הוא משאיר פרטים או יוצר קשר לצורך התעניינות במוצר/שירות מסוים. לדוגמה: אדם שמשאיר פרטים בעמוד יצירת הקשר באתר כאשר הוא מתעניין במוצר/שירות של החברה וזקוק לתמיכה או מידע נוסף – הוא ליד.

אילו פעולות שמבצע הגולש יכולות להחשיב אותו כליד?

מלבד השארת פרטים בעמוד צור קשר באתר יש דרכים נוספות להחשיב אדם כליד. למשל כאשר הוא פונה אל בית העסק באופן ישיר במייל, שולח הודעה דרך העמוד העסקי ברשתות החברתיות, מתקשר וכו'. אפשר לומר שכל אינטראקציה שעושה הגולש עם בית העסק שחושפת את פרטי יצירת הקשר שלו עם בית העסק לצורך התעניינות במוצר/שירות – נחשב כליד.

איך להביא לידים לעסק שלנו?

יש כמה דרכים להביא לידים: דרך דף נחיתה, דרך אתר החברה, דרך פייסבוק וכו. בכל מקרה תצטרכו תשתית בסיס שבה יהיה את המידע הקשור לעסק ולשירותים השונים שהוא מציע כדי לשלוח אל אותה תשתית את תנועת הגולשים. ככל שקמפיין הפרסום ממוקד וטוב יותר כך הגולשים שיגיעו לאתר עשויים להיות קהל יעד נכון יותר עבור העסק ושיש יותר סיכוי שיותר אנשים ישאירו פרטים ויהפכו ללידים.

עד כמה הפוסט הזה עזר לכם?

דירוג ממוצע 5 / 5. כמות דירוגים: 1

אף אחד עדיין לא דירג את הפוסט, אתם יכולים להיות הראשונים 🙂

אנחנו מצטערים לשמוע שהפוסט לא עזר לכם

נשמח לשפר את הפוסט

ספרו לנו איך נוכל לשפר אותו

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
על הכותב

מוכנים להתקדם?

צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לעזור