מה זה מבקר ייחודי?
מבקר ייחודי הוא גולש מסויים שביקר באתר שלכם. מדובר בפרמטר המייצג גולש ייחודי באתר. אם אותו מבקר נכנס לאתר שלכם מאותו מכשיר מספר פעמים או לכמה עמודים שונים במהלך הביקור שלו באתר – הוא עדיין יספר כמבקר אחד, אך מספר הביקורים באתר יעלה בהתאם לכמות הביקורים של הגולשים השונים.
כמות המבקרים הייחודיים באתר הוא פרמטר חשוב למדידת התפתחות האתר כחלק מפרויקט קידום אורגני או פעילות שיווקית אחרת שמטרתה להזרים תנועה לאתר, והוא מסייע לנו להעריך, בצורה די מדוייקת, כמה אנשים ייחודיים ביקרו באתר במהלך תקופה נתונה.
איך נוכל למדוד את המבקרים הייחודיים באתר שלנו?
ישנם כלים שונים שניתן להטמיע באתר ולקבל באמצעותם מידע על הגולשים באתר. הכלי המפורסם והאמין ביותר הוא גוגל אנליטיקס. לאחר הטמעתו באתר, המערכת תתחיל לאסוף נתונים ותציג לכם אותם בממשק של גוגל אנליטיקס. גוגל אנליטיקס יציג לכם בין היתר את המבקרים הייחודיים באתר שלכם, מבקרים חוזרים, מהיכן הגיעו המבקרים, עמודים פופולריים שביקרו בהם הכי הרבה באתר שלכם ועוד מידע שימושי רב.
מדוע זה חשוב בכלל?
תארו לכם שאותו אדם נכנס לעשרות עמודים באתר שלכם ביום אחד. אם הייתם מסתכלים על מספר הביקורים בלבד, הייתם עשויים לחשוב שיש המון אנשים שמבקרים באתר שלכם ולא מבינים למה זה לא מתורגם למספיק מכירות או מעורבות. הבנת המדד של הגולשים הייחודיים, מאפשר לכם לקבל אינדיקציה אמיתית לגבי כמות המבקרים באתר שלכם.
ניתן להשוות זאת לכמות האנשים הנכנסים לחנות הפיזית שלכם לעומת אנשים שרק מסתכלים על החנות מבחוץ לצורך העניין. כמו כן, אם וכאשר תרצו להציג את נתוני האתר שלכם לצורך מכירתו או השכרת שטחי פרסום בו, מה שיעניין את הקונים כאשר יבחנו את הטראפיק באתר, זו כמות המבקרים הייחודיים הנכנסים לאתר שלכם מדי יום.
עד כמה הפוסט הזה עזר לכם?
דירוג ממוצע 5 / 5. כמות דירוגים: 2
אף אחד עדיין לא דירג את הפוסט, אתם יכולים להיות הראשונים 🙂
אנחנו מצטערים לשמוע שהפוסט לא עזר לכם
נשמח לשפר את הפוסט
ספרו לנו איך נוכל לשפר אותו