יחס המרה (Conversion Rate)

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
תוכן עניינים

מהו יחס המרה?

יחס המרה הוא היחס בין נתון מסוים לנתון אחר מהמעגל הגדול יותר של המשפך השיווקי. לצורך העניין: כמה אנשים ביצעו רכישה באתר מתוך כמות הכניסות לאתר. אם 5 אנשים ביצעו רכישה מתוך 100 ביקורים באתר אז יחס ההמרה הוא 5%. מכיוון שהוא מחושב באחוזים, לעיתים ביטוי זה נקרא גם אחוז המרה.

החשיבות של מדידת אחוז המרה להצלחת קמפיין

יחס המרה הוא הדרך הטובה ביותר למדוד הצלחה של קמפיין שיווקי מסוים. המשפך השיווקי מחולק כל הזמן לשכבות. כלומר מהיכן מגיעים הגולשים ואיך הם מתקדמים לשלב הבא במשפך.

למשל קמפיין ממומן -> ממנו מגיעים לדף נחיתה -> ממנו נרשמים לתפוצה -> מהמייל של התפוצה נחשפים למוצר/שירות שאני רוצה למכור -> ביצוע רכישה וכך הלאה.

יחס המרה כפי שאמרנו הוא בעצם היחס שבין הפעולה שהגולש מבצע לבין כמות הגולשים הכוללת. מכאן שניתן למדוד את יחס ההמרה במגוון רחב של פרמטרים ואפשרויות:

  • היחס שבין כמות החשיפות למודעה שלנו לבין כמות הגולשים שלחצו עליה.
  • היחס שבין כמות המבקרים בדף הנחיתה לנרשמים לתפוצה.
  • היחס שבין הנכנסים לאתר לכמות הרכישות.
  • היחס שבין כמות האנשים שמבקשים החזר כספי אל מול כמות הרכישות.

איך מגדילים את יחס ההמרה באתר?

אם אתם רוצים להגדיל את יחס ההמרה באתר שלכם תצטרכו לבדוק היכן במשפך השיווקי שלכם משהו זקוק לשיפור. זה יכול להיות מגוון רחב של אפשרויות, החל מקהל יעד לא ממוקד שמגיע לאתר, דרך חוויית משתמש גרועה באתר, תוכן לא רלוונטי/בעל ערך לגולשים, מוצרים יקרים מדי, תהליך רכישה מסורבל ולא נוח, אתר איטי מדי ועוד. מוזמנים לקרוא עוד על שיפור יחסי המרה באתר בפוסט הזה.

עד כמה הפוסט הזה עזר לכם?

דירוג ממוצע 5 / 5. כמות דירוגים: 2

אף אחד עדיין לא דירג את הפוסט, אתם יכולים להיות הראשונים 🙂

אנחנו מצטערים לשמוע שהפוסט לא עזר לכם

נשמח לשפר את הפוסט

ספרו לנו איך נוכל לשפר אותו

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
על הכותב

מוכנים להתקדם?

צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לעזור